Hotel The Park Lane

IndonesiëJavaJakarta

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel The Park Lane voor je op een rij gezet:

8.5FantastischScore uit 6 reviews
+10/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.5FantastischScore uit 6 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

6 Reviews over The Park Lane

• 7hendriksdiny17-11-2011

Echt geen 5 sterren..................

Een hotel dat zijn beste tijd heeft gehad.Verouderd en het was lang niet vol. Het zwembad is ook sterkt verouderd, er stonden aan 4 zijde 2 ligbedden met een tafeltje waarvan er overal 1 bedje kapot was. We hadden een upgrade voor executive kamer, 's avonds van 18.00 tot 20.30 uur gratis drinken en zeer veel warme en koude hapjes, dit was geweldig en heel lekker.

• 8Rob15-12-2008

Vaste bestemming

Onze vaste bestemming als we in JKT zijn. Volgens mij nog steeds 5sterren. Vriendelijke staf, lekker eten en ruime kamers. Je kunt via internet boeken en dan bij aankomst een upgrade nemen (iets van 30euro betalen) naar een Executive kamer. Lekker ruim en ook met audio apparatuur. Heb je ook nog faciliteiten boven in de lounge

Gelukkig geen super groot hotel, vlak bij is Ambassador mall. Ook goeie security bij hotel. Er is ook een nog een kleine club 'Stix' met vaak live muziek 's avonds. Wel een beetje klein. Al met al een aanrader :)

• 9Sander01-12-2007

The Park lane, een aanrader! Het hotel is heerlijk ruim het zelfde geld voor de kamers. De bedden waren lekker zacht en de kamer zelf was goed verzorgd, internet aansluiting, bureau ect. Het zwembad is groot, schoon en verzorgt, het zelfde geld voor sport club (sauna, stoombad ect). Maar twee zeer positief punt waren om te beginnen het eten! Het eten is werkelijk fantastisch helemaal voor Aziatische begrippen, het ontbijtbuffet is geweldig. De kwaliteit en diversiteit van het voedsel was zeer goed. Daarnaast levert service the Park lane uitstekende service!! Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam daarnaast is het persoonlijk men spreek de gast keurig bij de achternaam aan, zo een persoonlijke touche maak je niet vaak mee in hotels. En opzich ook wel leuk om te weten het kost helemaal niks 65$ voor een twee persoon kamer. Ohh ja en het is er lekker rustig. er is een minpuntje het uizicht is niet zo fraai je kijt nnamenlijk uit oover verschillende Al met al een echte aanrader!

• 9marga27-07-2006

mooi hotel nette uitstraling de kamers zijn netjes wel oude gordijnen die niet goed dicht gingen en t was geen goed matras de 2e keer een beter matras 15 hoog kamer 24 en 26 gehad na bali kwamen we nog een paar dagen terug t onbijt is prima en heerlijk er is vanalles diner buiten de deur heel goed te doen met zijntweeen voor 5 6 euro met drinken erbij echt een aanrader je moet wel overal n taxi voor gebruiken maar die zijn goedkoop liever prijsafsraak dan meter ze rijden anders een blokje om ik had t geluk dat mijn man de taal spreekt daar ben je wel aan voor

• 9Bianca19-02-2006

zeer goed hotel. mooie kamers en badkamer. heerlijk ontbijt en mooi zwembad. In juli 2005 hebben we hier 2 nachten gezeten en beviel ons erg goed.

• 9ellen25-09-2005

we hebben hier één nacht gelogeerd. Zéér chique hotel. Vlakbij een groot winkelcentrum.

Hotel The Park Lane info

• MinibarBeschikbaar
  • KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)

Veilig betalen met