Hotel Sheraton Bandara

IndonesiëJavaJakarta

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Sheraton Bandara voor je op een rij gezet:

6.8VoldoendeScore uit 4 reviews
+4/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

6.8VoldoendeScore uit 4 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

4 Reviews over Sheraton Bandara

• 5E. Mathew13-05-2009

Moerassig gebied

Dit hotel ligt een beetje in een moerassig gebied. Als je aan de balie komt, heb je de indruk van een prima vijfsterrenhotel, ziet er best netjes uit. Totdat je naar je kamers wordt gebracht. Er hangt een muffig luchtje, en de parketvloerdelen liggen een beetje los, waarschijnlijk door de vochtigheid. Al met al is dit niet wat je noemt de 5-sterren hotel, Sheraton niet waardig.

• 6M&L02-05-2009

Handig hotel nabij vliegveld

Wij zijn 30 april 2009, 1 nacht in dit hotel geweest ivm onze vlucht naar Nederland. Voor dit doel is dit hotel zeer geschikt. Verwacht verder niks, behalve een goed bed en een prima zwembad. Wij vonden na onze Indonesie reis, de service en het eten ronduit slecht! Er is verder in de omgeving niks te beleven, hou daar rekening mee.

• 9Laura20-08-2008

dichtbij luchthaven

1 nachtje geweest. De volgende dag vlogen we verder; het hotel dat het dichtste bij de luchthaven ligt. Zeer comfortabel. Fijn zwembad, waar je 's avonds ook buiten kunt zitten en wat drinken (geen smog wel muggen) Mooie kamers, goede badkamer, goed ontbijtbuffet. In verhouding wel duur voor Indonesië.

• 7F.G. Mater05-07-2007

Goed hotel dicht bij het vliegveld. Mooie omgeving en redelijk schone lucht. Het is wel raadzaam iets mee te nemen tegen muggen.

Hotel Sheraton Bandara info

• MinibarBeschikbaar
  • KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)

Veilig betalen met