Hotel Sari Pan Pacific

IndonesiëJavaJakarta

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Sari Pan Pacific voor je op een rij gezet:

7.8GoedScore uit 6 reviews
+10/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.8GoedScore uit 6 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

6 Reviews over Sari Pan Pacific

• 8pr181201-06-2011

het eten is koud

Goed hotel, maar het eten moet je in Aryaduta doen. Dit is niks. Buffet en ook nog eens koud. Kamers zijn goed en je wordt per snel scheurijzer(dikke Mercedes) door het hotel naar Soekarno-Hatta gebracht. Goede service! Leuk zwembad met goede bediening en bier uit de tap.

• 8Paul26-07-2010

Een prachtig en efficient zakenhotel

Dit hotel is gelegen op korte afstand van alle belangrijke ministeries; midden in het zakencentrum van Jakarta. Door het klimaat is het echter toch aan te raden, en ook te doen gebruikelijk, ook korte afstanden naar de afspraken met taxi te overbruggen.

• 6Maria22-11-2008

oud en versleten kamers

Het hotel doet heel aziatisch aan. De kamer die we hadden was een standaardkamer en echt niet waar voor zijn geld. Het is zwaar verouderd en moet hoognodig vernieuwd worden. Het ontbijt is wel erg goed en ze hebben veel soorten kaas wat wij altijd belangrijk vinden. De lokatie is ook erg goed midden in de stad met naast het hotel een starbucks en burger king.

De bus stopt voor de deur zodat je overal naar toe kan gaan met de bus.

• 9Dirk Philippus02-09-2008

Fantastisch hotel

Heel fijn hotel. 7 Nachten geslapen en genoten van de super service. Personeel is heel erg attent en bijzonder prettig in omgang. Zeker een aanrader.

• 8Erwin14-05-2006

Uitstekend hotel, wat vrij centraal gelegen ligt in Jakarta.Dit is een van de betere hotels waar ik heb mogen overnachten tijdens mijn verblijven in Jakarta.Echt een aanrader.Alle voorzieningen zijn in het hotel ruim aanwezig.Gouden tip: Reserveer voortijdig. Dit omdat het verkrijgen van prijskortingen rechtstreeks in het hotel onmogelijk zijn.(al een paar keer eerder geprobeerd, en dus echt niet mogelijk)Via Voortijdig reserveren, kan men extra korting bedingen.

• 8Judith de Jonge30-04-2006

Het is een heerlijk hotel om een paar dagen te verblijven en Jakarta te ontdekken. Ze hebben een klein maar leuk zwembad en een mooi restaurant en lobby. De ligging is echt geweldig direct in het centrum van Jakarta vlakbij moderne shoppingmalls en restaurants zoals SOGO

Hotel Sari Pan Pacific info

• MinibarBeschikbaar
  • KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij