IndonesiëJavaJakartaHotels JakartaHotel Novotel Jakarta Mangga Dua

Hotel Novotel Jakarta Mangga Dua

IndonesiëJavaJakarta

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Novotel Jakarta Mangga Dua voor je op een rij gezet:

8.5FantastischScore uit 4 reviews

8.5FantastischScore uit 4 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

4 Reviews over Novotel Jakarta Mangga Dua

• 8jannievanmaldegem21-04-2011

Grote luxe midden in arme stad

Wij vonden Mangga dua een heerlijk luxe hotel om onze reis door Indonesia te beginnen (vier jaar geleden) of af te sluiten (dit jaar) Het is een luxe hotel, met prachtige kamers. Buffetten zijn prima, zwembad mooi, glas limonade kost 3 euro....Dit is ook een kant van Indonesia, goed voor één nachtje bijkomen en daarna genieten van het gewone leven!

• 9alberto20-08-2008

Modern goed hotel met ZEER slechte service

Modern goed hotel. Mooie kamers. Redelijk goed eten. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Echter zeer onkundig personeel. Duurde ruim een uur om uit te checken. Halverwege van ons verblijf ( 5 kamers - 5 nachten; totaal 25 nachten!) werd een kamer gesloten (we konden er niet in) omdat de deposit niet toereikend zou zijn (Wij hadden deposit gegeven exatc hoeveel zij gevraagd hadden) en werd pas vrijgegeven toen wij extra deposit betaalden (wij moesten van andere kant vd stad komen om voor dat personeelslid van ons te gaan betalen om het probleem op te lossen). Klagen helpt niet, zelfs de Duitse manager snauwt je af. Zeer onvriendelijk balie personeel. Rest een goed hotel (Misschien hadden wij het net niet getroffen met het personeel, kan natuurlijk wel eens voorkomen) Voor ons een zeer slechte ervaring en zeker niet gebruikelijk in Indonesie om zo onbeschoft behandeld te worden.

• 9corrie v.d.kant23-11-2006

Mooi, modern hotel. Ligt echter naast een krottenwijk. Het verschil van arm en rijk is dan ook goed te zien. De kamers zijn prachtig en schoon. Alleen heel vreemd dat je pas na inleveren van je credit card de sleutel van de minibar kon krijgen. Verder een heerlijk buffet. Hotel ligt inderdaad ver van het centrum. Onder het hotel is een hele grote shopping Mall.

• 8Harry03-11-2006

Gewooon goed en modern hotel. Mocht je wat meer van Jakarta willen zien raad ik je aan wat meer in het centrum van de stad te gaan zitten, met de taxi kost het je anders een uur voordat je daar bent. Barkeepers en management klaagden dat de gasten iets te drinken meenamen uit de nabijgelegen supermarkt naar de kamers.. Is ook geen wonder als je voor een biertje 7 euro moet betalen. Kamers zijn schoon en up-to-date

Hotel Novotel Jakarta Mangga Dua info

Room facilities

• MinibarBeschikbaar
  • KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)

Veilig betalen met