IndonesiëJavaJakartaHotels JakartaHotel Le Meridien Jakarta

Hotel Le Meridien Jakarta

IndonesiëJavaJakarta

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Le Meridien Jakarta voor je op een rij gezet:

8.5FantastischScore uit 6 reviews
+20/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.5FantastischScore uit 6 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

6 Reviews over Le Meridien Jakarta

• 9Ralph02-08-2011

Geweldig hotel

Zoals voor vele het eerste hotel voor een rondreis in Indonesië, en voor ons veruit het beste. Bij aankomst een beetje raar dat de auto gecontroleerd werd op bommen, er bewakers met mitrailleurs voor stonden en je elke keer door een metaaldetector moet. Maarja. Onder het genot van een welkomstdrankje kregen we snel 2 connecting rooms toegewezen ondanks dat we veelste vroeg arriveerde n. Service vriendelijk, warm en gemeend. Kamers zeer ruim, heerlijke bedden, goede badspullen en ook ruime badkamer met aparte douche en bad. Door de wat ongunstige ligging - geen restaurants/winkels/malls in dichte nabijheid - bestelden we maar roomservice. Maaltijden waren van goede kwaliteit en prijzen zeer redelijk. Over het ontbijt alleen maar lof. Meest uitgebreide buffet en van de hoogste kwaliteit die ik ook genoten heb. Indonesische, Chinese, Libanese en Japans gedeeltes. Doordat dit een Franse hotelketen is was het brood werkelijk heerlijk. Croissant dropen van de roomboter! Hotel is aanrader!

• 8Chantal15-01-2011

Super Hotel

Eerste Hotel op een rondreis door java - bali. Na 16 uur vliegen een bus ritje van ongeveer een half uurtje naar ons eerst hotel bij aankomst een goede eerste indruk. Wat ons wel opviel was de bewaking rondom het hotel geen taxi auto of bus mocht het terein op voor deze helemaal gecheckt was op bommen. Inchecken ging super snel en de kamers zijn super, ruim van opzet en een ruime badkamer. Bij zowel het ontbijt als diner ruime keuze, of u nu van rijst of crackers houdt bij het ontbijt het kan allemaal. Ook een leuk maar klein zwembad bij dit hotel. Zeker een aanrader voor een eerste stop

• 9Leo18-10-2010

wat een goed begin van onze vakantie

als eerste hotel van onze rondreis, zeker een van de beste !!

• 8Diandra11-11-2009

Heel mooi hotel!

Zeer ruime kamers en badkamer, ook moi ingericht. Het eten is perfect, zowel ontbijt als avondeten. Prima start voor Java.

• 8Harrie26-11-2008

goed hotel, goed eten

Le Meridien in Jakarta is een zakenhotel bij uitstek. Als toerist voel je je een vreemde eend in de bijt. De kamers zijn ruim, de service goed en het eten van hoge kwaliteit. Opvallend zijn de vele dames die zich vooral in de lobby en de pianobar aanbieden voor (betaald) gezelschap.

• 9H.J. Kuijl van12-07-2006

Perfect hotel, service helemaal top. Bediening zeer attent en vriendelijk. kamer zeer goede kwaliteit en van alle gemakken voorzien. prima restaurants in het hotel, prijs is aan de hoge kant. Nachtclub met live muziek, aangenaam gezeltschap van dames. Prima business accomodatie. Zwembad, fitness erg goed.

Hotel Le Meridien Jakarta info

• MinibarBeschikbaar
  • KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij