Hotel Imperial Aryaduta

HotelWeer vandaag31°25°

We hebben een aantal aanbieders voor Imperial Aryaduta voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Imperial Aryaduta in het Nederlands

prijs/kwaliteit verhouding niet goed

TK, 29-1-2010

Niet slecht maar dit populaire hotel maakt zijn (voor locale begrippen) hoge prijs wat ons betreft niet waar. Veel kleine "slordigheidjes" die je in een hotel van deze standaard niet verwacht.

Bovendien was er tijdens ons verblijf veel beveiliging. Bij het betreden van het hotel moest je door een metaaldetector en elke keer diende je tas opengemaakt worden. Echter door de halfbakken manier van controleren gaf dit eerder een onveilig gevoel dan een goed veilig gevoel.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Imperial Aryaduta in Jakarta, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Imperial Aryaduta zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Imperial Aryaduta scoort een 6 uit 10 op basis van 1 reviews.