IndonesiëJavaJakartaHotels JakartaHotel Ibis Kemayoran Jakarta

Hotel Ibis Kemayoran Jakarta

IndonesiëJavaJakarta

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Ibis Kemayoran Jakarta voor je op een rij gezet:

7.2GoedScore uit 11 reviews
+6/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.2GoedScore uit 11 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

14 Reviews over Ibis Kemayoran Jakarta

• 7Jan-Nelwendels05-06-2012

Simpel hotel

Een simpel stadshotel we komen 's avonds laat aan. Het diner dat we dan krijgen is niet al te warm. Geen goede start dus. De kamer is wel oke met grote bedden.Het ontbijt is in orde, wel apart dat men hier bij het ontbijt al rijst eet.

• 7Monique R.24-11-2009

Startpunt Java-reis

Met een reisorganisatie Java verkend. Misschien komt het omdat we moe zijn (24 uur van deur naar deur), of omdat het verwachtingspatroon ten aanzien van de hotels hoger ligt, maar we zijn niet heel erg onder de indruk van dit hotel. We zijn te moe om Jakarta bij aankomst nog te verkennen. Reisgenoten vertelden ons later, dat er bewaking voor het hotel staat (met geweer) en dat ze zich niet veilig voelden op straat. Overigens waren we daar niet zo gevoelig voor. Jakarta is een grote metropool. Het verschil tussen rijk en arm is er groot. Als toerist loop je in deze contrijen de kans om doelwit te zijn van diefstal en anderzins. Wij hebben na het diner nog een drankje genuttigd aan het zwembad en daar was het heerlijk rustig.

• 7Joey20-09-2009

Degelijk en consistent

Wij verbleven hier enkele keren en hebben toch wel een aantal hotels uitgeprobeerd in Jakarta inmiddels, maar qua consistentie en degelijkheid en niet te vergeten qua prijs/kwaliteit-verhouding absoluut een van de betere hotels. Verwacht geen vijf-sterrenhotel, maar gewoon een goed hotel om even bij te komen van je vlucht.

• 7Theo en Tiki24-08-2009

Goede prijs / kwaliteitverhouding

Prima hotel voor één of twee nachten. Wij kozen Ibis Kemayoran voor het zwembad. Helaas, toen wij er waren was het zwembad voor hotelgasten niet toegangkelijk vanwege een bruiloft. De kamers zijn schoon en het ontbijt is prima.

• 6N.schreurs03-05-2009

omgeving is heel erg druk.

Kamer is goed. Airco maakt erg veel lawaai. Tijdens ons bezoek was het erg rustig in het hotel.Eten van buffet staat er van 7- tot 10 uur. De toetjes staan de hele avond ongekoeld. Tweede avond kon je alleen van de kaart eten. Het eten was onsmakelijk.Ontbijt is redelijk. De omgeving van het hotel is heel erg druk.

• 7Jerry Windhouwer10-06-2008

Een zeer prettig hotel, waar van 'datering' m.i. geen sprake is. Het ligt aan een drukke straat, maar het is niet onmogelijk om links en rechts ervan de omgeving te verkennen.

• 7Fir05-02-2008

Ketenhotel, gekozen voor het zwembad. Doordat uitgaansleven ver weg is en het geen gezellige hotelbar heeft minder voor een paar dagen.

Luke barren zijn er el in de grotere hotels.

Om bij te slapen naeen lange vlucht en erna weer op doorreis te gaan is dit een prima keuze.

• 8Jesca Pieters-Linders26-07-2007

Prima hotel voor een nachtje in Jakarta. Echt een Ibis hotel met standaard kamers, zeker goed en schoon. Vriendelijk personeel en goed ontbijt en avondeten. Kies het hotel niet om de ligging, want van hieruit kom je lopend nergens, ontzettend druk en chaos. Je moet echt met de taxi of ander vervoersmiddel maar dan wel weten waar je heen wilt. Echter voor een overnachting en daarna verder trekken ideaal.

• 7Desiree23-09-2006

Prima hotel om een nachtje in door te berngen na het landen op Jakarta. Lekker zwembad op begane grond, kluisjes gratis bij receptie. Prima kamers, prima badkamer.

• 9George26-09-2005

Nadat we waren geland op het vliegveld van Jakarta, gelijk met een taxi naar het Ibis hotel gereden. Bij aankomst viel ons op dat het wel in een zeer drukke straat is gevestigd, maar na ingecheckt te zijn en op der kamer aangekomen, vernamen we niets meer van het verkeers lawaai. Samengevat een Prima hotel met een uitgebreid ontbijtbuffet en prima kamers.

Hotel Ibis Kemayoran Jakarta info

• MinibarBeschikbaar
  • KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij