Hotel Ibis Jakarta Mangga Dua

Hotel Ibis Jakarta Mangga Dua
7,3

We hebben een aantal aanbieders voor Ibis Jakarta Mangga Dua voor je op een rij gezet:

6 reviews over Hotel Ibis Jakarta Mangga Dua in het Nederlands

Goed hotel

Esther
10-12-2010

Dit hotel was voor ons het eerste hotel in Indonesie. De vader van een vriendin had het aangeraden.

Het hotel was goed, niet middenin het centrum, maar wel op een handige locatie.

Blue Bird taxi's stonden voor het hotel, waardoor we dus vaak een goede taxi konden pakken.

Kamers waren prima.

Ontbijt was goed verzorgd.

Nooit meer..!!

Geoffrey
2-8-2010

Hotel ligt dicht bij het airport en bij omliggende winkelcentra.

Kamers zijn verouderd en slecht onderhouden.

Wij hebben 3 keer van kamer moeten wissellen vanwegen kakkerlakken..

Het personeel was niet erg behulpzaam en het duurde ook lang voordat we eindelijk aandacht kregen.

Mooi Ibis Hotel

Esther Willems
5-7-2010

Op aanraden van de vader van een vriendin, die vaker naar Jakarta gaat, hebben we dit hotel geboekt. Het hotel is niet ver van het vliegveld, wat wel prettig is na een lange vlucht.

Het hotel heeft ruime kamers, goede bedden, en goed sanitair.

Wij hadden logies en ontbijt, en bij het ontbijt was genoeg keuze, westers of aziatisch eten.

De dames bij de receptie waren heel behulpzaam, net zoals de portiers als we een taxi nodig hadden. De Blue Birds stonden al klaar bij het hotel. Ideaal

Eenvoudig

Joey
20-9-2009

Vergeleken met Ibis Kemayoran een hotel dat net even minder waar voor je geld biedt, maar wel handig als je de mall van Mangga Dua gaat afstruinen voor goedkope elektronica, want de mall ligt op loopafstand.

2005

Goed hotel naast winkelcentrum Manga dua

Daniel Kolmus
28-4-2005

Goed hotel naast winkelcentrum Manga dua. Goede verbinding met de rest van de stad. Fitnessruimte en zwembad waren prima. Personeel ook erg vriendelijk.

Was hier in (feb. en sept. 2004)

2004

Hotel ligt vlakbij Seaworld en de haven waar oude houten schoeners hout afleveren en ophalen. Verder vlak bij een groot winkelcentrum.

Kamers zijn schoon. Minibar, douche, tv, schrijftafel en een stoel.

Ontbijt is prima, genoeg keuze. Personeel erg vriendelijk. Hotel beschikt over een zwembad, fitnessruimte en sauna. Prijzen in restaurant relatief duur. Erg staan twee pc's met internet.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ibis Jakarta Mangga Dua in Jakarta, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ibis Jakarta Mangga Dua zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.