IndonesiëJavaJakartaHotels JakartaHotel Ibis Jakarta Mangga Dua

Hotel Ibis Jakarta Mangga Dua

IndonesiëJavaJakarta

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Ibis Jakarta Mangga Dua voor je op een rij gezet:

7.3GoedScore uit 6 reviews
+1/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.3GoedScore uit 6 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

6 Reviews over Ibis Jakarta Mangga Dua

• 7Esther10-12-2010

Goed hotel

Dit hotel was voor ons het eerste hotel in Indonesie. De vader van een vriendin had het aangeraden. Het hotel was goed, niet middenin het centrum, maar wel op een handige locatie.

Blue Bird taxi's stonden voor het hotel, waardoor we dus vaak een goede taxi konden pakken.

Kamers waren prima. Ontbijt was goed verzorgd.

• 6Geoffrey02-08-2010

Nooit meer..!!

Hotel ligt dicht bij het airport en bij omliggende winkelcentra. Kamers zijn verouderd en slecht onderhouden. Wij hebben 3 keer van kamer moeten wissellen vanwegen kakkerlakken.. Het personeel was niet erg behulpzaam en het duurde ook lang voordat we eindelijk aandacht kregen.

• 8Esther Willems05-07-2010

Mooi Ibis Hotel

Op aanraden van de vader van een vriendin, die vaker naar Jakarta gaat, hebben we dit hotel geboekt. Het hotel is niet ver van het vliegveld, wat wel prettig is na een lange vlucht. Het hotel heeft ruime kamers, goede bedden, en goed sanitair.

Wij hadden logies en ontbijt, en bij het ontbijt was genoeg keuze, westers of aziatisch eten.

De dames bij de receptie waren heel behulpzaam, net zoals de portiers als we een taxi nodig hadden. De Blue Birds stonden al klaar bij het hotel. Ideaal

• 7Joey20-09-2009

Eenvoudig

Vergeleken met Ibis Kemayoran een hotel dat net even minder waar voor je geld biedt, maar wel handig als je de mall van Mangga Dua gaat afstruinen voor goedkope elektronica, want de mall ligt op loopafstand.

• 9Daniel Kolmus28-04-2005

Goed hotel naast winkelcentrum Manga dua. Goede verbinding met de rest van de stad. Fitnessruimte en zwembad waren prima. Personeel ook erg vriendelijk. Was hier in (feb. en sept. 2004)

• 7Marcel02-12-2004

Hotel ligt vlakbij Seaworld en de haven waar oude houten schoeners hout afleveren en ophalen. Verder vlak bij een groot winkelcentrum. Kamers zijn schoon. Minibar, douche, tv, schrijftafel en een stoel. Ontbijt is prima, genoeg keuze. Personeel erg vriendelijk. Hotel beschikt over een zwembad, fitnessruimte en sauna. Prijzen in restaurant relatief duur. Erg staan twee pc's met internet.

Hotel Ibis Jakarta Mangga Dua info

• MinibarBeschikbaar
  • KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij