Hotel Grand Kemang ****

Hotel Grand Kemang ****

Hotel Grand Kemang
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Grand Kemang voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Grand Kemang in het Nederlands

Aardig hotel met schone kamers, ligging is niet zo goed want om daar een taxi te krijgen is soms schier onmogelijk. Kan je hele dag in de war sturen. Vlakbij wel een dijk van een restaurant, Payon Kemang, op loopafstand. Is een absolute MUST en kost weinig.

Het Grand Kemang Hotel ligt niet in het centrum van Jakarta, maar ten zuiden daarvan. Het is een redelijk groot hotel met goede service en erg vriendelijk personeel. Tegenover het hotel bevindt zich een supermarkt en een Bluebird taxistandplaats. Schone, grote kamers, grote lobby, een ruime lounge-bar naast het restaurant. Ontbijtbuffet met zowel westerse als Indonesische gerechten. Scherpe prijs-kwaliteitverhouding. Ik verbleef hier in oktober 2006 2 weken en was zeer tevreden over mijn verblijf.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Kemang in Jakarta, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Kemang zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Grand Kemang scoort een 8.5 uit 10 op basis van 2 reviews.