Hotel Gran Mahakam Jakarta ****

Hotel Gran Mahakam Jakarta ****

Hotel Gran Mahakam Jakarta
Hotel Gran Mahakam Jakarta
9,2

We hebben een aantal aanbieders voor Gran Mahakam Jakarta voor je op een rij gezet:

11 reviews over Hotel Gran Mahakam Jakarta in het Nederlands

Luxe!

Angela, 12-9-2009

Supermooi hotel met een top ontbijt!

De buurt is wat minder, veel hangjeugd 's avonds en het Blok M shoppingcentrum is niet veel aan.

Wij hadden VIP service geboekt via het hotel, dwz ophalen vanaf de gate. Dit is niet gebeurt en het excuus was minimaal. Dat was dus minder goed geregeld voor een 5* hotel.

Wouw - wanneer kan ik terug !

jonker, 5-4-2009

Volgens mij is dit hotel één van de beste hotels in Jakarta. Wat een service krijgt men hier: geweldige kamers, zeer maar dan ook zeer vriendelijk personeel, geweldig buffet

(zowel in de avond als bij het ontbijt). Leuk maar klein zwembad op de zesde etage met een geweldig uitzicht over de stad.

fantastisch klassehotel

Kees Berk, 15-11-2008

Afgelopen maand een kleine week in Gran Mahakam verbleven. Wat een geweldig hotel is dit! Ruime kamer, schoon en een uitstekende service. Ontbijtbuffet is ook heel goed maar niet ind e kamerprijs inbegrepen. Fijn zwembad ook op de 6e etage met mooi uitzicht over de stad.

Op loopafstand van twee malls en het busstation van Blok M.

Geweldig.

Verkaik, 27-9-2008

Dit hotel is voor mij één van de beste hotels in Jakarta. Eten zeer goed. Bediening uitstekend. Sfeervol ingericht. Zwembad op de zesde verdieping met een geweldig uitzicht over een gedeelte van Jakarta. Volgend jaar komen wij weer. Aanrader dit hotel.

Wow, wat een goed hotel

Mirjam, 6-11-2007

Wow, wat een goed hotel. 's avonds wordt je bed slaapklaar gemaakt en staan je sloffen naast je bed!! Vanuit het hotel wandel je zo naar verschillende restaurants en een groot winkelcentrum. Een echte aanrader.

Knus en intiem hotel

JMT, 2-8-2007

Knus en intiem hotel. Niet al te groot. Het eten is uitstekend te noemen. Vooral het buffet mag er wezen. Het hotel is zeer stijlvol ingericht. Dit hotel is zijn vier sterren volledig waard. M.i. mag men dit een vijf sterren hotel gaan noemen. Het personeel doet zeer zijn best. De service is uitstekend. Een aanrader dit hotel. Ik hoop dat niet al teveel toeristen dit hotel ontdekken (dan blijft dit hotel

'my little secret').

Wat een geweldig hotel

peter en Marie-jose, 31-7-2007

Wat een geweldig hotel. Het is zeker haar 5 sterren waard. De mensen zijn erg vriendelijk. Het buffet is in een paar woorden geweldig, lekker en zeer uitgebreid. Een prima hotel met een ligging vlakbij een zeer mooi winkelcentrum.

in een paar woorden:

perfect, zeer luxe, uitstekende keuken, zeer vriendelijk personeel

Niet al te groot hotel

kool, 10-10-2006

Niet al te groot hotel. Heerlijk eten

- uitstekend buffet. Zeer smaakvol ingericht. Heeft de faciliteiten van een

vijf sterren hotel. Personeel doet uitermate zijn best. Service uitstekend.

Gran Mahakam is een hotel met een uit-stekende service. Het personeel doet

zijn uiterste best om de gast tevreden

te stellen. Gelukkig is dit hotel niet al te groot (dus niet zo'n kolos als vele andere hotels in Jakarta). Knus en gezellig. Het buffet in de avond is een

aanrader (ik heb nog nooit zo'n goed buffet meegemaakt). Als ik langere tijd in dit hotel zou verblijven zou men mij

naar buiten kunnen rollen. Het hotel is uiterst smaakvol ingericht. Alleen jam-mer dat de douche en het bad gecom-bineerd zijn. Dit zie je echter wel vaker in hotels. M.i. is dit hotel eerder vijf dan vier sterren waard. Ligging in Jakarta bij blok M.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gran Mahakam Jakarta in Jakarta, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gran Mahakam Jakarta zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Gran Mahakam Jakarta scoort een 9.18 uit 10 op basis van 11 reviews.