Hotel FM7 Resort

8,9

4 reviews over Hotel FM7 Resort in het Nederlands

Geweldige hotel

J. Van Herk, 12-1-2018

Service erg goed, eten was goed en de ligging was vlakbij het hotel

Erg groot, wel prettig

Paul, 11-10-2015

Erg groot complex met honderden kamers, luxe en strak modern ingericht met veel faciliteiten, spa, zwembad, massage, transfer naar airport. Ligt in een griebusbuurt vlak bij de luchthaven met veel files, maar als je eenmaal op het complex bent kun je goed tot rust komen. Personeel doet nogal onderdanig en lijkt behoorlijk gedrilled. Wij hadden een "deluxe", zeer grote kamer, mooie badkamer, groot bed. Ontbijt bood behoorlijk veel keus en als jouw keus er niet is kun je wel wat bestellen ook. Ik denk wel dat we hier nog eens terugkomen wanneer we dicht bij de luchthaven willen zitten. Personeel achter de balie spreekt beter Engels dan in de meeste indonesische hotels. Toppertje: ze hebben taxi's standby staan op he complex.

goed hotel voor op doorreis

debram8022, 20-9-2012

Prima hotel om een dag tijdens je doorreis te verblijven.

Eten en drinken vers en lekker. J

e kan gebruik maken van een luxe zwembaden, sauna’s.

De weg van en naar het vliegveld is één file, maar als je er dan bent… grote kamers en luxe badkamer.

We hebben een aantal aanbieders voor FM7 Resort voor je op een rij gezet:

Ideaal gelegen direct aan luchthaven.

Party Van Goethem, 3-11-2009

Deluxe Room :

Gratis shuttlevervoer van/naar luchthaven. Mooie, nette kamers. Ruiken wel naar "motteballen". Leuk en aangenaam zwembad. Ontbijt eerder pover maar toch voldoende. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

We hebben een aantal aanbieders voor FM7 Resort voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel FM7 Resort in Jakarta, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel FM7 Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel FM7 Resort scoort een 8.92 uit 10 op basis van 4 reviews.