Hotel Ciputra Jakarta

IndonesiëJavaJakarta

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Ciputra Jakarta voor je op een rij gezet:

8FantastischScore uit 5 reviews
+19/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8FantastischScore uit 5 reviews
  • 8Waardering

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

5 Reviews over Ciputra Jakarta

• 9Gilbert6322-05-2011

Excellent service!

We would recommend Hotel Ciputra for their good service! On mar 2011 we stayed for few days in Hotel Ciputra Jakarta and during the check out accidently was our souvenir broken. The management tried to arrange a substitute souvenir and sent it to our address at their cost. They kept us inform about the sending package etc. What an excellent service! They do their best to meet customer´s satisfaction.

• 7V.L.20-12-2008

Ons zie je hier niet meer terug!

1 nacht geweest.

Ontvangst mag vriendelijker.

Ze gaven ons korting. Door hun eigen fout hebben we deze korting niet ontvangen. Ze hanteren altijd een rate van dollars/rupias die het meest gunstig voor hun is (niet recent) en dit schijnt normaal te zijn?! Wanneer je een leidingende wilt spreken is die er niet en wanneer je hem/haar later wil spreken, wordt je afgeschoven op mensen die op dat moment aan het werk zijn. (niet de leidingevende waarom je gevraagd hebt)

Ons zie je hier niet meer terug ivm de meer dan matige service en oplossingsgerichtheid van het personeel bij de receptie ondanks dat de kamers goed zijn!

• 8Mrs. Henny Rachman24-07-2007

Bij aankomst in het hotel Ciputra werden wij met vriendelijkheid verwelkomst door de personeel voor de ingang, ik vind bij sommige personeel bij de receptie met het inchecken wat vriendelijker mogen zijn. In het algemeen is een uitstekend Ciputra hotel wat mijn oordeel betreft. In iedergeval mij betreft gaan wij volgende keer terug.

• 8Judith18-06-2006

Het is een mooi hotel voor een kort verblijf.de kamers zijn netjes en hebben airco en een nette badkamer.het hotel is bovendien direct verbonden met een super grote shoppingmall

• 8Edwin19-04-2006

Net hotel direct aan de Ciputra mall waar je binnendoor bij kunt komen. Personeel is erg vriendelijk en de kosten qualiteit verhouding prima. Kamers zijn er schoon en netjes uit en laat niets te wensen over. Prima hotel voor de eerste overnachtingen na een lange reis. Eten en drinken prima en een mooi opemluchtzembad op de 8e etage

Hotel Ciputra Jakarta info

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV