Hotel Bumi Johar

8.3FantastischScore uit 7 reviews

8.3FantastischScore uit 7 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
Meer hotel infoTonen op kaart

7 Reviews over Bumi Johar

• 8Grietje en Stef Dijkhuizen17-03-2011

heerlijk relaxed

na aankomst in Indonesie hebben we een transfer gekregen en zijn we afgezet bij dit hotel. Check-in, welkoms drink waren allemaal goed geregeld. onze kamer was goed, schoon, fris en ik had een mooi uitzicht op de straat, we hebben hier 3 nachten doorgebracht.

• 5B&M18-11-2009

vies en oud

kakkerlakken in de badkamer, vieze oude aftanse badkamer en het licht werd bedient dmv een radio uit 1940.

• 9Giel Rooyen30-12-2007

We hebben op aanraden van reisbureau gebruik gemaakt van dit hotel. Het is ons erg goed bevallen en de service was uitstekend!

• 9M. Rejaan11-02-2007

een goed familiehotel aardige mensen alles keurig verzorgd lekker eten en heel plezierig personeel Midden in het centrum van Jakarta op loopafstand van leuke winkels. goed bereikbaar goede taxicervice/autoverhuur in het hotel aanwezig Kortom fijn om te verblijven, volgende keer beslist weer naar Bumi Johar Dank aan mevrouw Etha Landes voor alles wat ze voor ons heeft geregeld.

• 8Mario van der Sloot11-09-2006

Prima hotel voor die prijs. Erg gastvrije en vriendelijke mensen. Vervoer richting Bandung via receptie geregeld. Erg goed bevallen. Ontbijt zeer uitgebreid. Jammer dat ze geen zwenbad hebben.

• 10Hanneke van Zwieten30-01-2006

Ik heb het Hotel Bumi Johar bezocht in november 2005. Ik verbleef 2 nachten in dit hotel en het was uitstekend. Ik heb een reis geboekt in dit hotel naar Zuid Sulawesi en Bali en dit was stukken goedkoper dan dat ik het in Nederland had geboekt. Ik heb hier 2 dagen heerlijk Javaans en Japans gegeten, ze hebben in Hotel Bumi Johar de beste Japanse restaurant van Jakarta zitten.

• 9Joyce en Tina27-10-2005

Hotel Bumi Johar was ons eerste hotel dat we gebruikten tijdens onze reis door Indonesië. We werden goed opgevangen in dit business/familie hotel, het hotel heeft een goede locatie midden in Jakarta op loop afstand van alle leuke toersiten plaatsen. We hebben in Hotel Bumi Johar backackers ontmoet waar we verder zijn gaan reizen, we hebben Bali, Zuid Sulawesi en Irian Jaya bezocht en we moeten zeggen dat de travel desk medewerker ons goed heeft voorgelicht en tevens een aantal hotelkamers heeft geboekt, zodat we zeker waren van een plaats. Dus Hotel Bumi Johar is het hotel om te verblijven, het is super! Het adresw is Jl. Johar 17 - 19 in Metang Jakarta.

Hotel Bumi Johar info

Facilities