Hotel Borobudur Jakarta

IndonesiëJavaJakarta

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Borobudur Jakarta voor je op een rij gezet:

8.4FantastischScore uit 11 reviews
+7/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.4FantastischScore uit 11 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

12 Reviews over Borobudur Jakarta

• 9Johan27-07-2015

Heb er een jaar gezeten

heb er een jaar moeten zitten voor mijn werk prima bevallen alleen erg vies helaas ben ik met oud en nieuw bestolen

• 7Mr 14-11-2012

Hotel is prima

Hotel is prima, kamers kunnen wat netter. personeel in Bogor cafe is erg slecht.

• 10theaenwim20-06-2012

prachtig 1e klas Hotel

Ontzettend vriendelijke mensen

• 7E. A. Mathew19-07-2010

Niet echt fantastisch

Het stel dat Eva gesproken heeft blijkt wij te zijn. Het personeel van het hotel lijkt nogal wat verkrampt, bang om fouten te maken. Er kan geen glimlach vanaf, waardoor je je als klant op je gemak voelt. Volgens mij hebben ze van hun baas strakke regels gekregen waaraan ze zich moeten houden. Dit komt de vriendelijkheid en spontaniteit van het personeel niet ten goede. En zeker 5-sterren hebben ze niet, misschien wel naar Indonesische maatstaven.

• 8Eva03-07-2010

Slechte service!!

Slecht service en erg onvriendelijk personeel! Wij hebben hier met z'n tweeën geslapen en kregen maar voor één persoon ontbijt! Dat was hun beleid zeiden ze. Toen we de volgende dag een ander stel spraken hoorden wij dat zij minder hadden betaald voor hun kamer en wel voor twee personen ontbijt hadden gekregen. Dit was onze laatste nacht in Indonesië en vlogen de volgende dag pas in de avond terug. Het leek ons dus wel lekker om nog een middag aan het zwembad te liggen. Dat mocht, maar dan moesten we wel 52 dollar betalen! Na veel gezeur mochten we gratis nog even snel douchen bij het zwembad. Zwemmen mocht echt niet! In- en uitchecken duurde ook minimaal een half uur. Al met al een teleurstellende laatste nacht in dit 5 sterren hotel, die naar mijn mening deze sterren niet verdiend!

• 8E. Mathew13-05-2009

Leuk hotel

Het is best een leuk hotel. Alleen de kamers zien er een beetje uitgeleefd uit. De prijskwaliteitverhouding ligt vrij gunstig. De ramen van de kamers hebben een grote schoonmaak nodig, nog even en je kunt niet naar buiten kijken. Zaten op 10 verdieping. De restaurants zijn goed. Al met al een dikke voldoende.

• 7Levent31-01-2009

Business Hotel

We zijn twee dagen in jakarta geweest vanwege onze terugvlucht uit deze stad. Het hotel is enorm groot en heeft een grote tuin met een mooi groot zwembad. Er zijn een aantal restaurants in het hotel, waar het eten uitstekend is. Het ligt centraal in jakarta, maar in een soort bureaucratisch disctrict met overheidsgebouwen (zonder dat in dit gebied jakartanen woonachtig zijn), 's-avonds valt er dan ook niks te beleven in de buurt. Het hotel is gericht op business lui. Jakarta is sowieso niet gericht op toerisme, met grote moeite valt er informatie te vinden over bezienswaardigheden of interessante plekken, die er bijna niet zijn, tenzij je 10 verschillende shoppingmalls wilt bezoeken. Wel jongeren ontmoet die zeer hulpvaardig zijn en zelfs de tijd nemen om je naar een bepaalde bestemming te brengen.

• 10Marianne&Charel15-08-2008

super hotel

uitstekend hotel geweldig onbijt drankjes daar in tegen peper duur, heerlijk zwembad als je een beetje de weg weet ook wel een centrale ligging op loop afstand van Atrium plaza, alleen kwamen wij daar op de laaste dag ook pas achter, als je er n.l achter uit loopt is het nog geen 10 min lopen.

• 9arri05-05-2008

Prima hotel met uitstekende kamers. Heerlijk verblijf gehad met super service. Taxi naar centrum is ongeveer 3 US dollar. Probeer de massage!!!

• 10m langeveld31-03-2008

Wonderfull luxerous hotel with an incredibly swimmingpool. Food, service and the room were all very good.

Hotel Borobudur Jakarta info

• KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)

Veilig betalen met