Hotel Arcadia Jakarta

annelies
18-9-2006

Goed hotel, met vriendelijk personeel
2005

Hotel voldoet aan de basis behoefte die een reiziger heeft. Netjes, schoon, goede ligging (centraal) en vriendelijk personeel. Niets teveel, niets te weinig.

Hotel Arcadia ligt in de wijk Menteng, wat betekent, dat je centraal zit en het met de veiligheid redelijk goed is. Op de hoek van Wahid Hasyim en Agus Salim zit een wijkpost van de politie en dat maakt wandelen over de 'eetstraat' Agus Salim in de avonduren een relaxte en smakelijke bezigheid.

De kamers in Arcadia zijn klein, maar met de

beperkte ruimte is zeer efficiënt omgegaan.

Het personeel is ok. Het ontbijt divers en goed.

En warenhuis Sarinah staat op loopafstand van Arcadia.

Vriendelijke en efficietne ontvangst

R. van der Boon
28-4-2005

Vriendelijke en efficietne ontvangst. Behulpzame balie medewerkers/sters, personeel is behulpzaam en vriendelijk. Ontbijt is goed. Kamers schoon en worden keurig schoongemaakt en opgeruimd. Ligt in een prettige wijk, veilig,(wel druk) maar men kan makkelijk openbaar vervoer verkrijgen

We hebben een aantal aanbieders voor Arcadia Jakarta voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Arcadia Jakarta in Jakarta, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Arcadia Jakarta zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Arcadia Jakarta scoort een 7.5 uit 10 op basis van 4 reviews.