Bed and Breakfast Huize de Wit

8,7

3 reviews over Bed and Breakfast Huize de Wit in het Nederlands

Heerlijk!

Bibi, 21-12-2017

Ik zocht in Salatiga naar een verblijfplaats en werd door een kennis verwezen naar Huize de Wit. Omdat het appartement zich buiten Salatiga bevindt, boden Sjaak en Linda me aan me van het busstation in Salatiga te halen en te brengen. Aangekomen in hun prachtige huis met fantastische tuin en uitzicht, kreeg ik een heerlijke maaltijd voorgeschoteld en gaven ze me de de informatie over verschillende tours die ik kon ondernemen de volgende dag. Omdat ik het zo’n mooie rustgevende plek vond besloot ik mijn verblijf te verlengen. Samen met de drie hondjes wandelden we in de vroege ochtend door de mooie omgeving rondom Huize de Wit. Linda gaf me een tour door Salatiga, een plek met een voor mij bijzondere betekenis omdat mijn moeder hier is geboren. Ze liet me proeven van de lokale lekkernijen en kennismaken met de omgeving. Ik zou hier zonder enige twijfel erg graag nog een keer terugkomen.

relaxt

Piet Weerd, 21-11-2017

Prima verblijf gehad, mooie omgeving en vriendelijke bediening

heel bijzonder, persoonlijk en prettig

Bernadette en Joop, 5-11-2017

Dit is een prachtige plek wanneer je het échte Java wil zien; Sjaak en Linda, de gastheer en gastvrouw nemen je mee op excursie. Wij vonden het zo indrukwekkend om het gewone leven te zien op het platteland. Maar ook de sawa's, tempels, kleine plaatselijke marktjes, en een koffieplantage. In ons geval hebben zij ons begeleid naar een voormalig Jappenkamp in de buurt, omdat mijn moeder daar gevangen heeft gezeten gedurende de tweede wereldoorlog. Deze mensen doen er alles aan om het je naar de zin te maken: een heerlijk ontbijt met eigengemaakte producten, en tegen een kleine vergoeding kan je genieten van het avondeten. Wij hebben zelden zó lekker Indonesisch gegeten !! Geniet van de rust en de prachtige omgeving en geniet van het ruime en schone appartement dat voldoende privacy biedt. Kortom een aanrader !!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Huize de Wit in Getasan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Huize de Wit zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Huize de Wit scoort een 8.67 uit 10 op basis van 3 reviews.