Hotel Tirta Alam

0Tonen op kaart

2 Reviews over Tirta Alam

• 2Tilly11-08-2011

Nooit meer

Kamers zijn motelachtig gelegen met auto's ervoor geparkeerd. Ligt aan meer (warmwaterbron), maar dat was niet te zien vanuit de kamers. Continu stromend warm water vanuit de bron in het bad (wel mooi, maar duidelijk te horen 's nachts en dat is minder). Op zich mooie kamers, maar we werden, net in bed liggend, opgeschrikt door een zeer grote rat. Die tuimelde eerst van het plafond langs de wand naar beneden en kroop weer boven het plafond. Vreselijk eng. We hoorden hem nog regelmatig rondlopen. Deden geen oog dicht. Ook in de andere kamer (we waren met 4 personen) een kleinere rat gezien. En dan om 3.30 heel hard en heel lang de moskee. Een vreselijke nacht! Dit nooit meer

• 7Wessel24-01-2008

Hotel ligt een eindje van de hoofdweg. Met klassiek(??!!?) inrichting. Met lekker warm water rechtstreeks uit de bron. Gratis pot thee 's avonds en ' s ochtends. Vlakbij moskee. (is heel normaal in indonesie 's ochtendsvroeg wakker worden met moskeegeluiden @#$%)

Hotel Tirta Alam info

Veilig betalen met