Sorteren

Reviews over Cipanas-Garut

prettig verblijf

corine123
    27-1-2012

Januari 2012 was ik hier met mijn ouders. In een bungalow en in kawang gezeten. Volgens mij is kawang het laatst gebouwd.Schoon en ruim opgezet. gericht op lokale bevolking. Zitgedeelte alleen een tafel, er kan dus altijd matrassen bijgelegd worden. Vraag om stoelen en je ktijgt ze.

Een aanrader

harris
    2-12-2010

Mooie omgeving prachtige hutjes goede service en niet duur.

een aanrader genieten voor goede prijs kwaliteit"

ben barneveld
    9-3-2010

ben meestal voor 6 maanden in garut en traditie is dat we vaak gaan zwemmen en daarna heerlijk eten in restaurant,heerlijk genieten van de rust

vaak met mijn vriend en zijn vrouw,wonen ook in garut als ik in garut ben is het de gewoonste zaak van de wereld met alle schoonheid om je heen,ben je weer terug in nederland krijg je heimwee heb vaak bezoek van vrienden uit holland ook zij genieten van de faciliteiten van hotel sumber alam tot over enkele maanden

Was nog in aanbouw toen wij er kwamen

Silene
    19-2-2008

Was nog in aanbouw toen wij er kwamen. Heerlijk rustig mooie cottages, vissen in de vijvers... En absoluut niet duur.

Hotel ligt een eindje van de hoofdweg

Wessel
    24-1-2008

Hotel ligt een eindje van de hoofdweg. Met klassiek(??!!?) inrichting. Met lekker warm water rechtstreeks uit de bron. Gratis pot thee 's avonds en ' s ochtends. Vlakbij moskee. (is heel normaal in indonesie 's ochtendsvroeg wakker worden met moskeegeluiden @#$%)

Cipanas-Garut scoort een 7,2 uit 10, op basis van 6 reviews