Hotel Bromo Cottage

5MatigScore uit 46 reviews
+40/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

5MatigScore uit 46 reviews
  • 5Waardering

Meer hotel infoTonen op kaart

49 Reviews over Bromo Cottage

• 7annelies03-11-2012

Valt best mee

De ligging van de huisjes is schitterend. Ook de lift heeft een mooi uitzicht. Het ontbijt is goed na het bezoek aan de Bromo. We hadden het ergste verwacht maar vonden het meevallen, ik heb ook huisjes gezien die opgeknapt zijn, dus ze zijn er mee bezig denk ik. Met jeeps ga je naar de Bromo, allemaal prima geregeld. Onze gids ging lokaal eten en wij mochten mee, hebben echt lokaal gegeten voor 60.000 voor 2 personen, was erg leuk. Alle gidsen aten daar, dus vraag aan je gids of je mee mag.

• 6Alex08-10-2012

functioneel

Zeer mooie inplanting van de chalets langs berwand. Kamers zijn eenvoudig . Geen ijskast - geen wifi. Sanitair is in orde Degelijke slaapplaats voor bezoek van Bromo-vulkaan. De zonsopgang en bezoek aan de vulkaan zijn een belevenis en zeker aan te raden. Een biertje koste ca 5 Euro, wat fel overdreven was voor een 3-sterren hotel

• 4Rudy en Marianne05-10-2012

Weinig anders

Betreft een sober hotel met onvriendelijk personeel. Het ontbijt is zeer eenvoudig. De kamers zijn spartaans en zeer gehorig. Mocht je slecht ter been zijn dan heb je hier een probleem. Het wemelt van de trapjes om vanaf het hooggelegen hoofdgebouw bij je huisje te komen.

• 6mario01-10-2012

als doorreishotel is dit ok

zeer mooi uitzicht vanaf de verschillende niveau's.de niveau verschillen kunnen wel voor problemen zorgen voor mensen die slecht te been zijn(veel trappen) we hadden dan ook een beetje bang na het lezen van beoordelingen aangaande het hotel, maar we waren aangenaam verrast dat niets van wat we gelezen hadden ons is overkomen.kamers proper,uitgebreid ontbijt en mooie ligging.je mag niet altijd afgaan op wat mensen schrijven, wat goed is voor de ene is niet goed voor de andere.:):)

• 7daisysheilds18-09-2012

Ideaal als je de Bromo wilt bezoeken.

Het hotel heeft vanwegen zijn hoge ligging een geweldig uitzicht. Een nadeel is wel dat er aan de overkant een moskee is, die je in je kamer goed hoort. De kamer is niet veel bijzonders, maar wel is alles schoon. De meeste mensen slapen hier 1 nacht om de Bromo te kunnen bezoeken. Voor die ene nacht vind ik het hotel echt wel mee vallen.

• 1Myriam Muysewinckel01-08-2012

Ronduit slecht

In zulke kamers steek je geen mensen: vuile lakens, vochtige matras, beperkt warm water in een douche vol schimmels. Eten walgelijk. Onvriendelijk personeel. Behoorlijk wat klimwerk om naar de receptie van het hotel te gaan. Wel ideaal vertrekpunt voor de zonsopgang op de Bromo.

• 6Joyce20-04-2012

simpele huisjes in een prachtige omgeving

Wij kwamen hier begin april aan het begin van de avond aan, we zijn door de kofferdragers naar de kamer gebracht. Ongelofelijk trouwens wat die mannen tillen, een koffer van 30 kilo werd zonder problemen op de schouder getild, en in de andere hand ook een zware tas, en dat alles de vele trappetjes af.. (en s'ochtends weer op). De kamer was erg klam, simpel ingericht, maar netjes en schoon. Er was volgens de hotelfolder beperkt heet water beschikbaar, wij hebben hier geen last van gehad en heerlijk kunnen douchen. Het was hier lekker koel en het uitzicht in en rondom de kamer is prachtig, en het is hier erg stil. Op aanraden van onze gids hadden we zelf eea aan eten gehaald in de supermarkt omdat het eten in het hotel slecht en duur zou zijn, maar van wat wij hebben gezien en gehoord viel het best mee.

• 7Monique10-08-2011

Helemaal niet zo slecht

Na het lezen van alle slechte reacties waren wij toch wel huiverig voor wat we hier aan zouden treffen. Ik kan je vertellen dat het 100% is meegevallen! Of wij nou toevallig een goede kamer hadden weet ik niet maar hij was prima in orde. Tja, dat alles een beetje vochtig is daar kan het hotel niks aan doen, je zit tenslotte hoog in de bergen. Als je daar een beetje rekening mee houdt is er niks aan de hand. De bedden waren schoon, de douche was redelijk schoon en had arm water en het toilet was ook gewoon schoon. Wat wil je dan nog meer voor die paar uurtjes dat je daar in die kamer bent? Het ontbijt was helaas niet veel, er was bijna niks te krijgen. Het avond eten is ons wel goed bevallen. Dus als je een beetje inproviseert en je voorbereid is er helemaal niks mis met dit hotel. Bovendien kan je nergens anders heen al zou je willen, er is geen ander hotel in de buurt. Ik vind dat mensen tegenwoordig nogal snel zeuren........blijf dan lekker thuis!

• 1Weytjens04-12-2010

Niet naar westerse normen!

Werkelijk ondermaats en onhygienisch: volledig vochtig bed, vuile kamers, weinig verlichting. Badkamer volledig onder de schimmels zowel deur binnenkjant van onder tot boven tegels enz. Bad en WC vol bruine afzetting. Wel mooi gelegen. Zou eind 2010 gerenoveerd worden, volgens horen zeggen....???

• 5Johanna06-08-2010

Uitzicht prachtig, kamers ver onder de maat.

Neem vooral de tijd 'savonds op het terras te zitten en te genieten van de geuren en de geluiden. Dan houd je nog een positieve indruk over van het hotel. Kamers ver beneden de maat, water stinkt, ontbijt niet te eten. 's Nachts om half drie naar de vulkaan om de zonsopgang te zien. Over kronkelige weggetjes in het stikdonker. Gelukkig hoorden we pas bij terugkomst, dat er de nacht daarvoor een ongeluk was gebeurd met dodelijke afloop. (jeep in het ravijn)

Hotel Bromo Cottage info

Facilities