IndonesiëJavaBogorPensions BogorPension Pensione Firman

0Tonen op kaart

2 Reviews over Pensione Firman

• 5Tamara26-01-2010

Nooit meer!

Tijdens onze backpacktour op Java kwamen wij de zoon van de eigenaar van Pensione Firman tegen. Hij vroeg ons om in zijn pension te verblijven en omdat wij toch maar een nachtje in Bogor zouden blijven zijn we ingestemd. De kamer was vies, oud, kapot en beschimmeld. de badkamer was een toilet waar een kraantje gefabriceerd was, die als douche moest voorstellen. Koud water! Het toilet trok niet door, er stond een bak water naast. 's nachts liep er een muis over de klamboe, die we 's ochtends in het toilet terugvonden (ws erin gevallen). Het uitzicht vanaf de eerste verdieping was geweldig! Het ontbijt was simpel, maar lekker en de tour was mooi. Toch zou ik er niet over pijnzen om daar nog eens te slapen!

• 5Tamara26-01-2010

Nooit meer!!!

Tijdens onze backpacktour op Java zijn wij de zoon van de eigenaar van Pensione Firman tegen gekomen. Hij spreekt Nederlands en vroeg ons om in zijn pension te logeren. Omdat we maar een nachtje zouden blijven, zijn we akkoord gegaan. Dat hadden we beter niet kunnen doen. De hotelkamer van vies, oud en alles was kapot. 's nachts hadden we een muis op de kamer (liep zo over onze klamboe!), de rest van de nacht geen oog meer dicht gedaan! De badkamer is een toilet waar ze een kraantje hebben gefabriceerd, waar je z.g.n. kan douchen!Koud water! Wc trekt niet door, staat een bak water bij! Vreselijk! Ontbijt was wel lekker en de service tijdens de tour was ook goed. Het uitzicht vanaf de eerste verdieping is geweldig! Verder raad ik dit pension niemand aan!

Pension Pensione Firman info

Veilig betalen met