Hotel Pangrango I **

Hotel Pangrango I
Hotel Pangrango I
7,3

7 reviews over Hotel Pangrango I in het Nederlands

Prijs kwalitiet verhouding prima. Prima service.

Jan Visch, 19-8-2009

Voor Indonesische begrippen een prima hotel. Ook gezien de prijs. Kamers waren ruim en voldoende schoon. Ontbijt was voldoende (7) maar toen we in het restaurant waren kregen we bij de eerste 3 dingen die we bestelden te horen dat ze dat niet hadden. Waren er voor etenstijd. De 2 restaurants op 150 meter waren prima. Goede kwaliteit prijsverhouding. Restaurant de Liefde is wat duurder en iets beter. Beiden oude koloniale huizen. Spreek in het hotel GEEN excursies af. Robbie spreekt zogenaamt Nederlands maar dat zijn 5 woorden. De belboy, met hoofddeksel die bij de deur staat, die regelt het in werkelijkheid maar mag dat eigenlijk niet. Proberen steeds de afspraken te veranderen en de prijs te verhogen. Kwamen de laatste dag niet opdagen. Service hotel is erg goed. De douchekop werkte niet goed, binnen 10 minuten waren er 2 monteurs om deze te vervangen. Klein zwembadje. Personeel is erg aardig.

Prettig hotel waar alles is wat je wenst

Otto Albeda, 22-4-2008

Prettig hotel waar alles is wat je wenst. Het eten was goed. Onze kamer was wat gedateerd maar keurig. De ligging is in Bogor zeer goed (loopafstand tuinen en groot winkelcentrum met interet/telefoon). Heel erg vriendelijk personeel. Restaurantpersoneel was goed op de hoogte van het Nederlands voetbal (werd aangesproken met He mister Robben), maar ook receptie zeer hulpvaardig. Gewoonweg een prettig hotel om in te verblijven als je in Bogor bent.

Het was een prachtige ervaring, ons eerste hotel tijdens de Indonesië trip. Afgegaan op wat mensen voor mij hadden geschreven ben ik niet teleurgesteld. Met name de rustige ligging en de vriendelijke bediening waren een oase in de ontzettend drukke stad Bogor. Vergeet ook het enorm leuke restaurant aan de overkant niet een bezoekje te brengen.

We hebben een aantal aanbieders voor Pangrango I voor je op een rij gezet:

wat een waardeloos hotel, echt om weg te blijven

bob bekaert, 25-9-2007

wat een waardeloos hotel, echt om weg te blijven. Kamers zijn vies. De douche is wisselend kokend heet en koud en dat valt verder niet regelen. Nee in dit hotel zullen wij nooit terugkomen.

De staf is wel heel vriendelijk en het eten is goed.

Erg fijn hotel om je Indonesiëreis te beginnen met breed 2

Ellen en Jeroen, 31-7-2005

Erg fijn hotel om je Indonesiëreis te beginnen met breed lachende Soendanese bediening, heerlijk eten en brandschone kamers. Is gelegen aan hele stille laan met veel bomen. Wij hebben het hier 2 nachten erg fijn gehad!

Ik vind Hotel Pangrango I een uitstekend hotel, het eten

D. van den Hoven, 2-7-2005

Ik vind Hotel Pangrango I een uitstekend hotel, het eten is er voortreffelijk en de werknemers zijn ontzettend vriendelijk

Kamers zijn groot maar maken een slordige indruk, los versleten tapijt op de grond etc. Wel heerlijk gegeten, het eten is er prima.

We hebben een aantal aanbieders voor Pangrango I voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pangrango I in Bogor, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pangrango I zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Pangrango I scoort een 7.29 uit 10 op basis van 7 reviews.