Hotel Tugu Blitar

IndonesiëJavaBlitar

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Tugu Blitar voor je op een rij gezet:

9.2FenomenaalScore uit 5 reviews

9.2FenomenaalScore uit 5 reviews

• Airconditioning
Meer hotel infoTonen op kaart

5 Reviews over Tugu Blitar

• 9B.Polman16-08-2012

de koloniale tijd herleeft

fijn hotel in het hart van Blitar. Wij hadden De kamer waar vroeger Soekarno gelogeerd heeft. Helemaal geweldig. Je waant jezelf hier helemaal in de koloniale tijd. Vriendelijk personeel. Goede keuken. Bijzondere entree. Verder een groot aantal oude voorwerpen die de sfeer van het hotel sterk verhogen. Zeker de moeite waard om hier 1 of 2 nachten te verblijven. Een bezoek aan het graf van Soekarno is zeker de moeite waard. Je raakt hier echt onder de indruk. Vanaf het hotel het eenvoudigst met een taxi te bereiken.

• 9Inge Litjens29-10-2010

Een ervaring

Wij sliepen, naar zeggen, in één van de oude werkkamers van oud president Soekarno. Een geweldige ervaring! Mooi, sfeervol en een prachtige koloniaalse stijl. We hebben gebruik gemaakt van de high tea in het oude theehuis een kleine happening maar een speciale omgeving.

• 10 Ton Ernst22-01-2010

een tophotel waar je graag terug komt!

Ik ben hier vorstelijk ontvangen. Tugu Malang had voor mij de suite van Soekarno gereserveerd.Dat was op zich al een belevens.Ik kom hier zeker ter- rug.Het een aanrader voor mensen die de oude koloniale sfeer willen proeven. Ik was hier in november 2007

• 9km04-08-2009

kleine oase

grote kamers, vriendelijk personeel, maken bijzonder leuk een soort high tea van lokale zaken in een primitieve keuken. Avond eten erg goed. wel wat erg stil (weinig gasten) en de kamers kunnen beslists sfeervoller. zeer ruim en wel schoon.

• 9Bart en Cora den Ouden06-10-2008

Een verassing in Blitar

Mocht je op doorreis naar Malang even een nacht willen blijven is hotel Blitar een echte aanrader. Het hotel ligt midden in de stad en is toch een oase van rust. De kamers zijn heel ruim met een hemelbed. Je wordt ouderwets goed ontvangen en het ontbijt wordt vers voor je klaargemaakt. Vroeger sliep in het Hotel president Soekarno en het personeel laat met trots "zijn" zeer bijzondere kamer zien. Zij dochter slaapt hier nog elk jaar. De stad is heel leuk om te ontdekken. Vanuit het hotel links af gaan, op het kruispunt rechts af en dan aan je linkerhand een van de vele kleine straatjes inlopen. Je loopt dat in een Kampung en de mensen zijn zo aardig en vinden het zo leuk dat je komt, echt een aanrader dit hotet met zijn mogelijkheden.

Hotel Tugu Blitar info

Facilities