Hotel Ardi Kencana Cottages

• 6Waardering

0Tonen op kaart

2 Reviews over Ardi Kencana Cottages

• 6maria01-02-2013

mooie plek als je van rust en natuur geniet

achterstallig onderhoud maar ressort was net overgenomen en volgens bedrijfsleider komt daar verandering in. Omgeving: je zit vrij hoog in de bergen vlakbij de watervallen van Baturaden wat erg mooi is. Bedrijfsleider is een fantastische man. Hielp ons met vervoer bracht ons naar de stad regelde daar een busje dat ons naar yokya zou brengen . Toen dit mis ging omdat datum verkeerd was zorgde de man dat wij alsnog met ander vervoer weg konden en dat om 5 uur smorgens Wij hebben er alleen gebruik gemaakt van het ontbijt dit was prima. Het zwembad was door de droogte van de warmwater bronnen leeg dit was jammer Wij waren hier in september 2012 als enige gast
    personeel spreek slecht /geen engels bedrijfsleider wel Je moet niet de hoogste eisen stellen dan is dit een aanrader.

• 6Reinie Vinke - van Boven05-02-2008

Neem een gewone kamer en geen suite want dan krijg je een kamer met vloerbedekking waar je aan blijft plakken van de viezigheid. De gewone kamers zijn ruim en de vloer is van hout (beter schoon te houden). De ligging is niet echt goed.

Hotel Ardi Kencana Cottages info

Veilig betalen met