Baturraden

Baturraden

We hebben een aantal aanbieders voor Baturraden voor je op een rij gezet:

Van Verre
Van Verre

Reviews over Baturraden

• 8Famtool07-10-2018

Fantastisch, wil weer terug

Wij waren in Baturraden (ja Baturraden is met dubbel r) bij Santos homestay. Een eenvoudige guesthouse maar je ervaart hier wel het echte Indonesië. Je loopt 50 meter is staat midden in de sawa’s echt fantastisch! De eigenaar Tekad Santos spreekt Nederlands en kan je alles vertellen over Java en Baturraden en de natuur. Santos heeft ook een eigen Warung en hier kun je super lekker eten en alles is vers! In Baturraden is van alles doen maar vooral genieten van de mooie natuur. Verwacht hier geen boulevard en winkelcentra (voor winkelen kun je naar Porwoketro) Wij hebben de vulkaan Slamet beklommen, echt een geweldige ervaring. Deze vulkaan is 3428 meter hoog. Je doet er 2 dagen over om heen en terug te komen, je blijft dus op de berg slapen! S’morgens de zon op zien komen en dan door naar de top. Hier heb je een geweldig uitzicht en je kunt de nog actieve krater zien. verder is er in Baturraden nog een botanische tuin welke zeer mooi is aangelegd. Al met al een leuke plek om naar toe te gaan als je niet naar de standaard dingen wil op Java

• 9Sfeer in stad
    • 10Omgeving
    • 10Zorg voor natuur
    • 2Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur

Gereisd met partner in september 2018

• 8ottenga_ingrid08-11-2013

Wat een prachtige natuur!

We zijn met een een Nederlands sprekende gids door het tropisch regenwoud naar de 7 warmwaterbronnen gelopen. Een ongelofelijke mooie wandeling, waarbij de gids over het eea leuk kon vertellen.

• 8Sfeer in stad
    • 8Omgeving
    • 8Zorg voor natuur

Gereisd met partner in september 2013

• 7Ineke 18-06-2010

Rustige plaats met mooie omgeving

In Baturaden is niet veel te beleven. Het is er heerlijk rustig. De natuur in de omgeving is erg mooi.

• 8Sfeer in stad
    • 9Omgeving
    • 6Cultuur

Gereisd met partner in januari 2010

• 7H.P. Sahertian17-12-2009

Voor rust en ontspanning

Aangenaam koel oord. Prachtige natuur. Heel geschikt om lange wandelingen, en junglewalks voor de sterken, te maken (bij mooi weer)

• 9Omgeving

Gereisd met partner in december 2009

• 6Ellen21-08-2009

Zeer rustig

In deze plaats 1 nacht verbleven tijdens onze reis door Java. In de plaats is helemaal niks te beleven en zo rustig dat het wat ons betreft niet opgenomen had dienen te worden in de rondreis. De natuur is wel prachtig om te zien maar waar is dat niet op Java.

• 6Omgeving
    • 6Cultuur

Gereisd met vrienden in augustus 2009

• 0Jos13-06-2006

Prachtige tuinen waar je omgerekend voor 50 cent in mag.

• 10Omgeving

Gereisd met vrienden in oktober 2005

• 3Harry29-11-2003

omgeving schitterend maar hotel is compleet uitgewoond.Heeft grote opkapbeurt nodig. Natuurschoon in omgeving schitterend

• 7Omgeving
    • 1Uitgaanslevenn