Hotel Ketapang Indah

IndonesiëJavaBanyuwangi

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Ketapang Indah voor je op een rij gezet:

7.8GoedScore uit 9 reviews
+15/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.8GoedScore uit 9 reviews

0Tonen op kaart

9 Reviews over Ketapang Indah

• 5Sooneville27-07-2016

Niet nog eens

Kamers zijn op zich mooi en eten goed. Maar bleken bij uitchecken bleken de kamers door reisorganisatie ge upgrade. Waardoor er extra betaald zou moeten worden. Kreeg daadoor in eerste instantie mijn borg niet terug. Uiteindelijk wel gekregen. Oppassen dus!

• 8Ton02-10-2012

prachtig gelegen

prachtig gelegen hotel vlakbij de oversteek naar Bali. schitterende tuin. restaurant sluit mooi aan bij de tuin. Eten is goed, ook Europese kost te verkrijgen. Ontbijt goed verzorgd.

• 8Monique10-08-2011

Schitterend complex en heerlijk rustig

Wij verbleven hier 1 nacht voor de oversteek naar Bali. Ideaal want het is 5 min. van de haven gelegen. Prachtige bungalows, zeer schoon. Het hele complex is keurig netjes aangelegd en heeft een mooie tuin vol planten. Aan zee gelegen maar je kan hier niet naartoe want het is afgesloten met hekwerk. Heerlijk zwembad. Even helemaal tot rust komen. Prachtig restaurant. Diner was redelijk. Ontbijt verschrikkelijk daarentegen. Er was niks te krijgen behalve een boterham met jam en een ei. En wat fruit meen ik. Zeer karig, dit verwacht je niet als je dit hotel binnenloopt. Dat was het enige minpuntje. Mijn man was ziek en het personeel was zeer behulpzaam.

• 9Glen03-08-2011

Zeer goed hotel

We hebben dit hotel gepakt als uitvalbasis naar de Ijen krater en voor de overtocht naar Bali (ferry ligt op enkel kilometers van het hotel). Zeer vriendelijk ontvangst met welkomstdrink. Zeer mooie en ruime kamer. Mooi zwembad en tuin. De zee met zicht op Bali in de achtertuin (wel een vuil strand maar dit is blijkbaar overal in Indonesië) Het eten was zeer lekker en 's morgens ontbijtbuffet voor ieder wat wils. Een aanrader.

• 8pwderks29-10-2010

mooi hotel

mooi gelegen hotel ,heerlijk zwembad goed ontbijt,nette kamers

• 8BvA27-06-2010

Rustig, schoon hotel

Wij hebben eveneens 2 nachten in dit hotel geslapen voor de overtocht naar Bali.

Personeel erg vriendelijk, eten prima te doen. Ontbijt wat karig voor westerse toeristen (maar wel aanwezig!). Kamers netjes onderhouden, geen ongedierte gezien.

Tuin en zwembad erg mooi, handdoeken service is erg fijn. Zwembad mag 24 uur per dag gebruikt worden (erg fijn als je 's avonds later arriveert).

• 8Marcella30-08-2009

Rustig en mooi hotel

Wij zijn 2 nachten in dit hotel geweest voordat we de oversteek maakten naar Bali. Het hotel ligt vlakbij de haven, dus ideaal. Hotel is rustig gelegen in een grote tuin met heel veel palmbomen en een zwembad. Uitzicht op de zee. Kamers liggen verdeeld in cottages in de tuin. Kamers zijn netjes. Op de kamer helemaal geen last gehad van ongedierte (in tegenstelling tot beschrijving voor mij). Jammer dat het matras erg hard was.

• 9lily en fam.28-05-2009

fantastisch in 2009 gaan we weer

Na rondreis over Java in dit hotel. Hele leuke huisjes. Superschoon. Gewoon prachtig in rustige omgeving. Prachtige tuin. we waren met 7 personen en gaan in 2009 weer terug. We gaan net als in 2008 voor een nacht om vervolgens met de boot naar bali te gaan.

• 7Leon en Kim10-08-2008

Vies, smerig, ranzig hotel!

Hier als laatste hotel verbleven op onze rondreis door Java. Bij aankomst was onze eerste indruk goed, leuke huisjes in een mooi park. Echter na terugkomst uit het zwembad bleek dat we een bijennest hadden. Hierna een andere kamers aangeboden gekregen waar achtereenvolgens mieren, kakkerlakken en ander ongedierte rondliep. Uiteindelijk de schoonste gekozen en vroeg uitgecheckt. Het eten was ook niet om over naar huis te schrijven, ook hier liepen de mieren over de tafel. Kortom geen aanrader!

Hotel Ketapang Indah info

Veilig betalen met