Reviews over Banyuwangi

Schitterend gelegen

R.Tim,
    12-9-2016

Prachtig gelegen hotel. NIet groot van opzet, maar prima voor 1-2 nachten voor bezoek aan Mt Ijen.

Eten was niet bijzonder/ Personeel is zeer gastvrij. Het resort is zeer rustig gelegen.

Prachtig hotel op mooie lokatie!

Lisette,
    6-9-2016

Heel mooi aangelegd resort. Kamers zijn netjes en modern. Eten in restaurant is heerlijk. Ontbijtbuffet is goed, maar niet heel uitgebreid. Zwembad is mooi aangelegd. Weinig ligstoelen bij het zwembad. En slechte WiFi. Wij hadden twee 2pk, zonder tussendeuren. Vis het terras aan de achterzijde kon je 'overlopen'. Vanuit hier 1,5 uur met jeep naar Ijen vulkaan. Hebben wij niet gedaan. Vertrek om 1.00u 's nachts was voor ons too much ;-)

Groot appartermenten hotel

Jaap,
    30-11-2013

Om in de vroege ochtend de krater Ijen te beklimmen hebben wij voor dit hotel gekozen. Het betreft een groot hotel met diverse appartementen en een groot zwembad. Met je auto rijd je de receptie binnen om je aan te melden. Er is een restaurant waar wij die avond gegeten hebben. Echter van een warme maaltijd moet je niet te veel voorstellen. Wij hadden de duurste kamer, superior de luxe voor 350000 ruphia incl ontbijt. een prachtig grote kamer met dito douche. Echter onderlakens kende men niet en, gatsie, erg veel grote mieren op de grond. Dus de schoenen of slippers aanhouden. De bedden sliepen prima.

prachtig gelegen

Ton,
    2-10-2012

prachtig gelegen hotel vlakbij de oversteek naar Bali.

schitterende tuin. restaurant sluit mooi aan bij de tuin. Eten is goed, ook Europese kost te verkrijgen. Ontbijt goed verzorgd.

Luxe en prachtige ligging

Desiree,
    28-7-2012

De weg er naar toe is vreselijk, maar als je er eenmaal bent, wat een mooie ligging. Tussen de rijstterrassen in, schitterend. De kamers/huisjes zijn ook helemaal geweldig, wij hadden een buitendouche en toilet. het eten daarentegen viel een beetje tegen en ook veel te duur. Maar de entourage, het zwembad en het uitzicht maakt heel veel goed!