Hotel Topas Galeria

Anders

Sfeervol hotel

Jan-Nelwendels
5-6-2012

Een bijzonder sfeervol hotel, waarbij je het gevoel hebt dit is nu Indonesie.

Mooie kamers, lekker eten en een schitterende omgeving

Prachtig hotel

Dhr. J.E.M.
9-8-2011

Een prachtig hotel met mooie gallerijen en mooi, nette verzorgde kamers.

Het eten is er prima.

Je kunt hier in de buurt prima over straat.

rust in de drukte van de stad

Cverboom
11-3-2010

binnen kom je echt tot rust buiten heb je de gezellige aziatische drukte.

fantastisch winkelcentrum om de hoek.

Hotel met tropische binnentuin

Monique R.
24-11-2009

Bij ontvangst wordt ons een drankje aan de rand van het zwembad aangeboden. Onze kamer is niet heel spectaculair. Het is netjes en van verschillende gemakken voorzien. Het hotel zit naast een overdekt winkelcentrum waar we 's avonds ook een hapje eten. Helaas hebben we daar de volgende dag spijt van. Een kleine voedselvergiftiging!

's Avonds wacht ons nog een onaangename verrassing, als we een niet te definiëren geel/zwart insect op onze kleding aantreffen.

Het hotel heeft een prachtige binnentuin.

2008

Het hotel is niet super luxe

Demi
15-4-2008

Het hotel is niet super luxe. De kamers waren bij ons wel schoon. De badkamer heeft zn beste tijd gehad. Verder een goed hotel voor 1 of 2 nachten. Het ontbijt heeft vanalles, maar de jam e.d. zit in grote potten, niet zo hygienisch.

"s avonds hebben ze een leuke kaart en bij ons die avond een zangeres, best gezellig.

Naast het hotel zit een groot w.c. met pinautomaat en div. winkels. Ook zitten er een paar restaurants, links naast het hotel. Die zijn helemaal top voor een ongeloofelijk lage prijs.

2007

Het hotel en zeker het sanitair zijn erg gedateerd. Schimmel overal in de badkamer en er kwamen zelfs wormpjes uit het afvoerputje! Verder wel een leuk hotel, ook weer heel aardige mensen maar waar niet in Indonesie! In de buurt leuke restaurants. Iets verder dan het winkelcentrum aan de rechterkant hebben we heerlijk gegeten voor nog geen 20 euro met z'n vieren. Oversteken is bijna zelfmoord, zoek een man met een rode tl-buis die zet je voor een klein bedrag over maar let op,als je later op de avond terug wil is hij al naar huis!

Toeristenklasse hotel, gelegen aan een drukke weg. Tijdens een rondreis hebben we twee nachten in dit hotel doorgebracht. Het hotel heeft een bijzonder fraaie binnentuin. En er hangen veel mooie kunstwerken in het hotel. De kamers zijn redelijk, maar niet bijzonder. Het hotel heeft een klein zwembad. Het eten in het hotel viel enorm tegen! In het naastgelegen winkelcentrum hebben we voor nog geen 3 euro per persoon smakelijk gegeten van een drie gangen menu.

Een sfeervol hotel

Dori
21-8-2007

Een sfeervol hotel. Het ligt inderdaad aan een drukke weg. De kamers zijn niet groot maar prima. Overdag is er in de omgeving voldoende te zien en te doen. In de buurt voldoende gezellige eetgelegenheden. Ook is er voldoende gelegenheid voor pinnen ( altijd belangrijk).

Erg ver uit het centrum van Bandoeng, maar met de angkot (minibusjes) ben je voor 16 cent (2000 RP) in de stad bij station. Hotel is wel OK, maar toch niet je dat. Op onze twee-weekse reis door Java en Bali was dit het enige hotel waar we een kakkerlak in de kamer hadden. IJskastje vol oud spul. Zwembad, nou ja, en al die harde muziek hoeft ook niet. Dat winkelcentrum ernaast is zozo, maar wel twee handige minimarkets voor water, bier en cola. Pinautomaat bij parkeerplaats van de Mall is fijn.

Wiedenhof Juli 2007

2006

Eind augustus 2006 in dit hotel 2 x overnacht. Dit is de enige plaats op Java waar we een borreltje konden kopen.

Met taxi naar speciale drankwinkel geweest. 1 ltr. Wodka (40%) 6 euro.

In Yokyakarta ruim 2 uur met een taxi op pad geweest. Hierna terug zonder neut. (Prima middag voor de taxi chauffeur, die het ook niet wist!).

Kamers gedateerd. Stof van meubilair verschoten en kapot. Maaltijden waren in orde. S'avonds live muziek bij het zwembad. Tip: Hotel uit, links af, eerste eetgelegenheid (restaurant). Hier hebben ik een prima Nassi speciaal gegeten. Samen waren we 7 euro kwijt.

We hebben een aantal aanbieders voor Topas Galeria voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Topas Galeria in Bandung, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Topas Galeria zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.