Hotel Sukajadi

33 reviews over Hotel Sukajadi in het Nederlands

Prima hotel

Rianne
10-8-2018

Prima hotel, fijne ligging. Het hotel ligt op loopafstand van een groot winkelcentrum; Parijs van Java. Hier kun je winkelen en lekker eten, keuze uit tientallen restaurants.

Ruime ontvangsthal in het hotel en de kamer is goed. Het zwembad ligt in een soort binnentuin, waardoor je het idee krijgt van een open en groen, natuurlijk hotel. Het ontbijt vonden wij wat simpel.

Prima voor een overnachting

rob_boz
2-8-2016

Openbare ruimtes zijn heel sfeervol ingericht, dit in tegenstelling tot de kamer......modern, zakelijk, maar efficient.

Als je dit hotel gebruikt alleen voor te slapen, dan is dit een prima alternatief, zeker gezien de prijs.

Eten moet je er niet doen.......en het ontbijt kun je beter overslaan....gewoon slecht!

keurig gezellig hotel

KATTIE
12-5-2016

we verbleven hier twee nachten tijdens onze rondreis door java. Keurig en gezellig hotel. mooie binnentuin met zwembadje. dat laatste werd eigenlijk door niemand gebruikt. je zit er beetje te koop met iedereen er om heen. kamers prima. vriendelijk personeel. redelijk eten. ontbijt keuze uit indonesische of westers ontbijt. ligt wel iets uit centrum.je moet er met taxi heen. winkels in de buurt. was erg druk ten tijde van ons bezoek, veel indonesische gasten en er was een bruiloftsfeest. wel leuk om te zien en mee te maken. wel veel moskeen in de buurt die je ,s-nachts rond 4 a 5 hoort, maar dat is vrijwel overal op java.

Prima hotel

Maxime en Jaimy
8-2-2016

Bij binnenkomst meteen al een mooi en ruim opgezet hotel. 24-uurs, goed engels sprekende, receptie die je netjes te woord staan en moeite doen om iets voor je te regelen wanneer je hierom vraagt. Kamer was ruim en netjes, we hadden wel een wat mindere kamer in vergelijking met andere (in andere kamers gegluurd). De kamer zelf was netjes en schoon, echter viel de badkamer erg tegen. Zag er verouderd uit met een lekkende kraan en mieren op het blad naast de kraan. De handdoeken in de badkamer roken een beetje muf, werden wel elke dag verschoont. De douche was super! Een goede straal met lekker warm water. Het bed lag erg lekker en zag er netjes uit.

In het midden van het hotel ligt een zwembad, niet erg groot. Helaas zonder ligbedden. Om het zwembad heen is het restaurant waar je in de ochtend ontbijtbuffet hebt. Dit bestaat voornamelijk uit Indisch eten en brood. De rest van de dag kan je in het restaurant wat eten en drinken. Zelf weinig ervaring met het eten. Wij hebben voornamelijk in de mall, 2 minuten van het hotel vandaan, gegeten.

Prachtig hotel

Kees
6-1-2014

Erg mooi ingericht hotel, comfortabele kamers en uiterst vriendelijke medewerkers. Goed ontbijt met ruime keuze.

Te doen

benjo31
15-8-2013

Wij hadden de eenvoudige kamers (twee nachten) rondom het zwembad en die zijn te doen. Er is ook een chiquer gedeelte. De keuze voor het ontbijt was voor Europese begrippen zeer karig.

Keurig stadshotel

Rudy en Marianne
6-10-2012

Een net stadshotel, ruime kamers met alle voorzieningen. Een heerlijk ontbijtbuffet, vooral als je aziatisch ontbijt lekker vindt. Het personeel is zeer vriendelijk. Kortom, een prettig verblijf verzekerd.

Mooi hotel met zeer vriendelijk personeel.

daisysheilds
18-9-2012

De ligging van het hotel is niet bijzonder, maar wel lekker dichtbij een heel groot winkelcentrum. De kamer was echt heel netjes met een goed bed en de badkamer heel luxe. Het personeel is bijzonder vriendelijk. Het eten in het restaurant is goed te doen. Verder hebben ze echt hun best gedaan om het hotel zo leuk mogelijk in te richten.

Uitstekend hotel

flinke namen
30-8-2012

Geen slecht punt aan dit hotel kunnen ontdekken, behalve dat het zwembad in het midden van het hotel is en je direct vanuit de lobby en het restaurant op het bad kijkt.

De kamers zijn groot, mooi modern ingericht en een schone mooie badkamer.

Het eten is ook heerlijk, zowel het diner als het ontbijt, en het personeel is ook nog eens vriendelijk.

Fantastich hotel

Marga
7-8-2012

het mooiste hotel, waar we tijdens onze rondreis geslapen hebben. Ruime kamers, mooie badkamer en een koloniale uitstraling. Het eten was ook lekker en niet duur. Het ontbijt is vooral Indonesisch en niet veel keuze uit brood. Er worden wel lekkere eitjes gebakken. De ligging is prima, dicht bij de Ruma outlet en op de hoek van de straat is Paris of Java, een groot winkelcentrum. De beveiligingsmensen van het hotel helpen je de straat oversteken.

NRV Holiday

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sukajadi in Bandung, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sukajadi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.