Hotel Savoy Homann

27 reviews over Hotel Savoy Homann in het Nederlands

Nooit meer

Irma
18-10-2017

Helemaal niet goed. Vieze kamers gehad met lekkende wc, geen warm water en met schimmel in de kamers.Mocht niet meer met creditcard betalen voor het eten om dat de kamer als was betaald. Uit ellende een meteen een andere hotel geboekt. Onvriendelijk personeel die ons heeft geholpen. Manager zou voor ons een schone kamer met warm water zoeken. Geen manager gezien. Zou er nooit meer naar toe gaan.

Oude reviews (archief)

Mooi hotel met nostalgische eetzaal

ottenga_ingrid
5-11-2013

Het is mooi hotel dat zeer centraal gelegen is. De Jalan Braga is op loopafstand. De kamer zijn redelijk eenvoudig. Het uitzicht vanuit de kamer was op een binnenplaatsje. Het hotel ligt aan een drukke straat waar je weinig last van hebt. Het entree en de bar zijn modern. Het enige oude is nog de eetzaal.

Centraal gelegen, erg mooi hotel

Jolanda
26-8-2013

Dichtbij het hotel, vlakbij de moskee zit een groot winkelcentrum met oa de mac. Wij waren er precies in de ramadan en dachten tegen 6 uur te eten, maar dat was net na zonsondergang, dus alle restaurants en daarbuiten zaten helemaal vol. Na een half uurtje was alles weer uitgestorven. Mooie kamers met waterkoker en koelkast en flesjes water. Het ontbijt was in buffetvorm en erg uitgebreid!

Hotel ligt centraal

Eric en Irene
4-7-2011

Goed hotel, maar wij vonden de stad Bandung, niet prettig om te verblijven.

Veel zwervers en bedelaars, ondanks we hier op waren voorbereid.

Wat een prachtig oud hotel

henresbe
26-4-2011

Heel mooi hotel dat goed in stand is gehouden. Het eten is er prima en de kamers laten niets te wensen over. Goed personeel.

Goed hotel

Simone
19-1-2011

Goede ligging dichtbij de jalan braga. Goede kamers, prima ontbijt, goede service in dit legendarische hotel.

Geen verkeerd hotel

margriet_v
29-8-2010

De drie sterren meer dan waard. Goede nette kamers. Pima verblijf tijdens een rondreis

Stadhotel met conferenties ed.

G.S.
14-8-2010

Groot en druk hotel met allerlei bijeenkomsten.

Hier zagen we voor het eerst toeristen, anders dan Jakarta en Bogor. Slaapkamer prima,overigens heel ruim, alle hotels in Indonesie. Ontbijt was heel goed en avondeten is ook goed. Aan de

achterkant dan naar rechts lopen, restaurant Queen,is goed. Kinderen vonden de zwembad goed.

De Indonesische badkamers zijn allemaal aan het vervanging toe. Vriendelijk personeel.

mooie inrichting

Guus
6-8-2010

2 dagen hier gezeten, dacht dat het viersterrenhotel was, vlgs Zoover maar 3. Is in art deco stijl, wel bijzonder om te zien. Kamers zelf waren prima, ruim ingericht badkamer iets gedateerd. Zwembad was niet meer open op tijdstip van aankomst (8 uur 's avonds).

Prima hotel met goede service

Peter
14-6-2010

Mooi hotel met goede service; ontbijt was perfect, het diner was goed qua keuze en sfeer. Draadloos internet werkt prima hier en is gratis. Een goede ligging voor het maken van excursies, zowel in als rond Bandung.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Savoy Homann in Bandung, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Savoy Homann zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Savoy Homann scoort een 6.56 uit 10 op basis van 27 reviews.