Hotel Novotel Bandung

6 reviews over Hotel Novotel Bandung in het Nederlands

Hoge toren

Marc en Marleen
27-5-2015

Torenhotel met comfortabele kamers. Personeel is vriendelijk en ontbijt is oké. Wel een drukke omgeving. Restaurants zijn op loopafstand, maar de straat oversteken is levensgevaarlijk.
Rezha A. Rahmawan - Duty Manager, General Manager, 11-6-2016

Geachte heer / mevrouw. leen,

Warmste groet van Novotel Bandung ...!

Hartelijk dank voor uw positieve en constructieve reactie achter voor Novotel Bandung. Bij Novotel Bandung, streven we ernaar om een superieure service-ervaring voor elke klant; dus uw feedback is erg belangrijk voor ons.

Nogmaals, ik dank u voor uw beoordeling. En we kijken ernaar uit om weer te verwelkomen op Novotel Bandung in de nabije toekomst.

Beste wensen,

Rezha A. Rahmawan

Duty Manager

Waardeloos hotel

Gast
19-11-2014

Meest waardeloze hotel wat wij in 4 weken in Indonesië hebben gehad. Bij inchecken deden ze voorkomen of we een upgrade kregen terwijl we deze kamer geboekt hadden. Wij konden niet voor 21:00 uur dineren omdat een groot gezelschap van buiten in het restaurant zat. En dan nog moesten we reserveren. Dit had men bij inchecken al kunnen vermelden. Er gaat veel mis met roomservice eten. Overal in Indonesië staan flessen drinkwater op kamers. Hier moet je er echter voor betalen. Wij hadden voor drie personen geboekt. Moest overhaast nog een bed bijgezet worden. En denk ja dat ze dan extra handdoeken brengen? Zwembad is een kuip langs het gebouw. Voor zakenmensen zeker geen hotel. Er is maar 1 stopcontact beschikbaar voor laden van apparatuur. Of je moet de tv's er uit halen. Zeer slecht internet. Je moet steeds opnieuw inloggen. Afspraken worden niet nagekomen. Enige lichtpunt was dat we al om 06:30 konden ontbijten terwijl dit pas vanaf 07:00 uur kan.

Mooi supermodern hotel

siem
7-8-2012

prima service, vriendelijk en gastvrije bediening

Goed stadshotel. Weinig karakteristiek

van Sluijs
21-5-2010

Voor zakenmensen een goed hotel. Ook voor gezinnen met kinderen. Prima voor een nachtje, maar niet echt langer als het gaat om de cultuur en de mensen van Indonesië goed te leren kennen.

redelijk maar niet meer

peter
11-12-2009

Hotel novotel in Bandung is een modern 4 sterren hotel . Alles ziet er keurig uit en het personeel doet erg zijn best. De kamers zien er ook goed verzorgd uit en zijn voorzien van gratis internet.Toch ga ik er niet meer heen om twee redenen. Ten eerste is de ligging niet op loopafstand van het echte winkelcentrum ,een taxi kost niet veel en is gauw genomen maar de taxi's in Bandung zijn in tegenstelling tot Jakarta erg onbetrouwbaar. Elke rit leidt eigenlijk tot irritatie meter niet aan willen zetten .Als de meter al aanstond snel uitzetten . etc.

Voor mij het voornaamste negatieve punt is dat alle kamers uitgerust zijn met eenzelfde type bed . Het soort waar een doorsnee Europeaan spontaan rugklachten van krijgt . Spijker en spijker hard .

Dit nooit meer

Suryo
18-10-2008

Een sfeerloos hotel omringd door een soort snelwegen. In de omgeving is er geen restaurant of een leuke winkelstraat.

Aangewezen op een veel en veel te duur restaurant dat ook nog voedsel van een matige kwaliteit serveert.

Bediening is absoluut vriendelijk. Maar er hangt altijd een groot prijskaartje aan.

Pas op met de zogenaamde shuttle! Als deze volgeboekt is, dan zijn ze wel bereid om de taxi te bellen, maar dan wordt het gelijk een dure rit. Ook een belletje van hen voor het bestellen van twee treinkaartjes kost Rp 60.000,-. Meer dan wat hun personeel per dag verdient.

Het management van Novotel Bandung moet zich voor hun beleid kapot schamen.

Bespaar jezelf alsjeblieft de ellende, zoek een ander hotel!

We hebben een aantal aanbieders voor Novotel Bandung voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Novotel Bandung in Bandung, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Novotel Bandung zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Novotel Bandung scoort een 6.55 uit 10 op basis van 6 reviews.