Hotel Grand Preanger

Hotel Grand Preanger

35 reviews over Hotel Grand Preanger in het Nederlands

Mooi hotel middenin de stad.

Rob
14-5-2015

Mooi hotel met oude stijlkenmerken. Mooie, ruime kamer en mooie badkamer. Uitgebreid ontbijtbuffet. Vriendelijk personeel.

Mooi hotel in drukke omgeving

Mary
26-9-2014

Het hotel Prama Grand Preanger, ligt jammer genoeg aan zeer drukke wegen en dat geeft vooral bij het zwembad tot veel geluidsoverlast. In de kamers is hier gelukkig niets van te horen. Deze zijn ruim van opzet en van alles voorzien. Het hotel ziet er heel verzorgd uit, zowel moderne als oude stijlen worden goed samengebracht. Het personeel is heel vriendelijk en het ontbijtbuffet was prima. De service bij het zwembad was goed.

Goed hotel voor een rondreis

janniepeter
30-4-2014

Hotelkamers zijn ruim. Gezellige bar. Ontbijt goed. Avondeten goed met westerse prijzen. Fijn zwembad.

Prima hotel op doorreis

Angelique
24-2-2014

Prima, groot opgezet hotel. Ruime, maar wat gedateerde kamers. Heerlijk gegeten in het restaurant, wel tegen Europese prijzen. Mooi zwembad. Jammer dat je in de bar gewoon mag roken.

Prima, maar gedateerd en veel lawaai

Sven
28-9-2013

De kamers zijn prima. Groot en alles erop en aan maar wel een beetje vergane glorie. De locatie is ook goed. Vlakbij een van de weinige straten met restaurants in Bandung. Grootste bezwaar was dat het erg gehorig bleek te zijn. Er worden feestjes tot diep in de nacht gegeven en het verkeer raast eindeloos door. Het getoeter lijkt heel dichtbij.

goed stadshotel

silviareinshagen2005
21-6-2013

mooi hotel met koloniale details en erg vriendelijk personeel. Ontbijt en diner zijn goed .Mooie, maar niet zo'n grote kamer met een moderne badkamer met regen douche .Het hotel ligt op loopafstand van het drukke stadscentrum. Onze kamer was prima, maar van onze vrienden was de douche en w.c. in de badkamer niet goed. Ze hadden geen warm water, de kraan functioneerde niet goed. Na de klacht kwam er direct een monteur, maar deze kon het probleem niet goed oplossen.

degelijk hotel voor kort verblijf

Alex
8-10-2012

Degelijk 4-sterren hotel - ruime kamers met airco

Een biertje was wel prijzig reken op 5 Euro.

Internet op de kamer, wifi enkel in de lobby.

Nooit meer

Eddy
2-1-2012

Heb een keertje hier gelogeerd. Maar de tweede keer was de service zeer teleurstellend, men probeer je dan duurdere kamers aan te smeren. Dus niet doen deze hotel, je kan beter een eindje verderop lopen naar Panghegar Hotel,, iets goedkoper en de service is uitstekend te noemen.

ralphvsunten
8-8-2011

Gemiddeld hotel aan drukke weg maar weinig tot geen winkels/restaurantjes in de buurt. Hotel is zeer gericht op Indonesiërs die een week weg willen. Daarom niet echt aangepast aan Westerse standaarden (vooral eten) en meer aan die van Azië (vermaak). Lobby zag er modern uit, kamers beetje gedateerd maar wel schoon en netjes. WC is zo raar geplaatst dat je hooguit 20cm ruimte hebt voor je benen tussen wc en muur.

Wegens het gebrek aan restaurants in de buurt maar roomservice besteld dat redelijk was maar koud. Prijs viel mee. Ontbijt zeer teleurstellend, weinig Westerse opties en brood was niet te eten. Buiten een zwembad waar we geen gebruik van hebben gemaakt.

John
24-4-2011

Ligt aan een drukke weg

Het eten is goed te noemen, wel zijn de kamers en het sanitair gedateerd.

Verder een lekker zwembad bij het hotel.

En een fitnes ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Grand Preanger voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Preanger in Bandung, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Preanger zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.