Hotel Aston Braga & Residence

Hotel Aston Braga & Residence
7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Aston Braga & Residence voor je op een rij gezet:

14 reviews over Hotel Aston Braga & Residence in het Nederlands

Super nette kamer en goede ligging

Esther
6-7-2014

Eén nacht verbleven in dit hotel om te gaan shoppen in Antwerpen. Het hotel ligt in een zijstraat van de Keyserlei, super locatie dus.. tussen de winkelstraat en het station in en vlakbij de restaurantjes aan de Keyserlei. De straat waar het hotel ligt oogt wel wat armoedig.

Wij hadden een vier persoons kamer op de derde verdieping, super grote kamer en alles netjes.

We kwamen om half 12 aan bij het hotel en de kamer was al gereed, wat heel fijn was.

Ontbijt was niet heel erg uitgebreid maar wel prima.

veel moskeeen in de buurt

Spkk
18-5-2014

via entree ga je eerst door een parkeergarage.

in gezellig straat waar je heerlijk kunt eten.

Ontbijt zeer uitgebreid,

kamer schoon, waterkoker, wifi in de lobby.

Mooi Hotel.

Sabientje
9-8-2013

2 nachten geslapen op rondreis. Mooi hotel, prima kamer niet bijzonder. Ontbijt was er super goed! Zwembadje was prima om af te koelen.

Fijn hotel in leuke stad

dymfke
21-3-2013

Wij verbleven hier 2 nachten tijdens een rondreis. Het hotel heeft een goede locatie. In de straat van het hotel zitten een aantal kroegjes waar je zaterdagavond gezellige livemuziek hebt en op zo'n 10 minuten lopen heb je een overdekt winkelcentrum waar je ook goed kunt eten. De kamers zijn prima. Er is een heerlijk ligbad. Zwembad is ook fijn. Ontbijtruimte groot en er is (Indonesiche) livemuziek in het weekend. Zowel buiten als binnen mogelijkheid om te zitten.

Goed voor rondreis

Linda
9-2-2013

Hotel ligt in het 'centrum' van Bandung. Helaas is dit stadje vrij verlaten en is er weinig in de omgeving. Veel in het winkelcentrum waar de lift op uit komt staat ook leeg. Ontbijt is zeer goed geregeld en zwembad is ook een optie. Waren hier op huwelijksreis; hadden hier als een van de weinig hotels aandacht aan besteedt. Bad was ook erg fijn.

Goed doorreishotel

Reislustig
2-7-2012

Dit hotel is prima voor een paar nachten als je op doorreis bent. Met de lift vanuit het hotel kom je rechtstreeks in het winkelcentrum wat wij saai en ongezellig vonden. De kamer was schoon maar wel ongezellig ingericht. later op de avond is de toegang tot de lift dicht en moet je langs de parkeergarage naar binnen. Goed ontbijtbuffet, vooral als je van rijsttafels houdt op de vroege morgen. Verder is er een eistation en een station waar je zoete boterhammen kan laten bakken.

Eenvoudig hotel

freekeningrid
4-6-2012

Na een lange reis hier neergestreken. Voor Indonesische begrippen een goed hotel. Niet veel luxe maar voor ons prima.

Genoeg restaurantjes in de omgeving.

Vreemde ingang

Heidi
2-4-2011

Na een lange rit van de tweede dag van de rondereis komen we aan in Bandung. Midden in het centrum ligt dit prima hotel, genoeg restaurantjes in de buurt. Alleen om in het hotel te komen moet je door een stinkende parkeergarage. 's Avonds een heerlijke reisttafel gegeten een de overkant en de tweede avond bij Wendy's een vette hap gehaald.

Ontbijt is prima, genoeg keuze, eitje wordt voor je gebakken, je moet wel aangeven dat hij door en door gebakken moe worden, anders krijg je een half gebakken ei. Personeel is vriendelijk, kamers enorm groot, badkamer, keukentje, zitkamer en twee slaapkamers.

Ook hier wordt je op tijd gewekt door de Moskee, zoals op heel Java het geval is.

Geen goede indruk voor ons

Cee
5-5-2010

Onze kamer had helaas lekkage door airco (laatste ochtend door een plas water naar de badkamer) en we werden de eerste dag verrast door een gebruikt condoom in de badkamer !!!

Helaas geen goede indruk dus van dit hotel.

mooi hotel en goede ligging

jansen
18-8-2009

Dit was ons 2e hotel van onze rondreis. Hotel heeft een goede ligging. Midden in het centrum. Lekker sushi gegeten, schuin tegenover het hotel. Er zijn enkele winkeltjes bij het hotel. Ontbijt voldoende. Eitje wordt buiten gebakken. Wisten we de 1e dag niet.

Met zwembad. Je wordt helaas vroeg wakker van de moskee. Maar dat is bijna op heel java. Internet is gratis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aston Braga & Residence in Bandung, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aston Braga & Residence zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Aston Braga & Residence scoort een 7.74 uit 10 op basis van 14 reviews.