Hotel Arion Swiss Belhotel Bandung

We hebben een aantal aanbieders voor Arion Swiss Belhotel Bandung voor je op een rij gezet:

6 reviews over Hotel Arion Swiss Belhotel Bandung in het Nederlands

Bijzonder luxe hotel

Ale Sierksma
12-1-2016

De kamers zijn heel ruim. Zowel diner als ontbijt zij n in buffetvorm: veel keuzemogelijkheden, met bij het ontbijt zelfs kaas als beleg. De service in het hotel is prima zowel van de mensen bij de receptie als in het restaurant.

Redelijk hotel

elmi5
13-7-2013

Wij zijn hier 1 nacht geweest tijdens de Ramadan. Toen konden we voor een prikkie overnachten. Beneden ziet het er mooi uit, veel afwerkingen en schilderijen. Personeel is ook wel aardig. Kamers zijn idd erg groot maar er wordt duidelijk overal gerookt. Uitzicht is niet geweldig. Maar voor een nacht prima te doen. Het zwembad op het dak is niet erg groot maar wel een fijn om er even een verfrissende duik in te nemen.

Prima hotel

Inge Litjens
29-10-2010

voor ons was het hotel aan de luxe kant, maar wij kwamen dan ook vanuit halimun nationalpark waar we bij locals overnacht hadden Dus een behoorlijk contrast.

Het enige minpunt vond ik het lawaai van afzuiging (?) de hele nacht door, zelfs toen we de airco uit gezet hadden bleef het brommen.

Aanfluiting! Zeer gehorig/rokerig hotel

H de Ruiter
31-12-2009

Wat een aanfluiting.Geen dubbele beglazing zodat je dag en nacht zeer veel verkeer hoort!!Geen enkele kamer is rustig en overal in het hotel mag worden gerookt en dat trekt via de grote kieren zo de kamers in. Ze komen met spuitbussen de kamer verfrissen. Hotelpersoneel liegt dat het hotel " fully booked" is als je een andere kamer wilt vanwege alle overlast. Dan blijven aandringen dat je het niet accepteert. Zeer slechte prijs/kwaliteit. Boek een hotel even buiten de stad of het betere Hilton/Hyatt dat slechts enkele tientjes duurder is.

2008

leuk en vriendelijk hotel

Maria
22-11-2008

Dit hotel is een erg mooi hotel en echt waar voor je geld. Het ontbijt is wel simpel maar ze hebben zelfs kaas.

We hebben zelfs de General manager ontmoet die erg toegangelijk is en aardig. Ze zijn nu aan het verbouwen dus het is overdag wat lawaaiig.

Het word dus alleen maar mooier. Wat nog wel leuk is om te noemen er lag een boekje over de verbouwing van het hotel en een bezoek van Minister Donner aan het hotel met zijn vrouw. Leuk om de foto's te zien van hem.

Dit hotel is zeker aan te raden de kamers zijn erg ruim bijna een danszaal. We hadden een deluxe kamer.

2007

Afgelopen jaar (2007) twee keer bezocht, net stadshotel op loopafstand van het staion. Geen tuin maar wel een zwembad op het dak, met fitnes en masage. Ontbijt prima diner gewoontjes. Aardige vlotte en goede bediening. De kamers op de begane grond waren wat beter dan op de etage's. Goede en schone kamers.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Arion Swiss Belhotel Bandung in Bandung, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Arion Swiss Belhotel Bandung zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.