Bed and Breakfast Santa Maria Berduka Cita

Meer bedandbreakfastinfo

7 reviews over Bed and Breakfast Santa Maria Berduka Cita

• 8Fam. van Lith29-06-2016

Zorg dat je voor 22.00 uur binnen het hek bent

Om 22.00 uur gaat het buitenhek dicht, dus zorg dat je op tijd terug bent van het eten. In Ruteng kun je heerlijk eten, er zijn verschillende restaurantjes. De nonnen houden de omgeving en de kamers brandschoon. 's Ochtends wordt er een lekker ontbijt geserveerd.

Met oudere kinderen

• 7zonbog24-09-2014

Prima verblijf

Logeren bij de nonnetjes, het heeft wel wat, alhoewel om 05.30 uur gewekt worden met kerkelijk gezang...dat zal niet iedereen waarderen. Mooie, ruime kamers, prima bed en een redelijk goed ontbijt maakt dit hotel tot een van de betere verblijven in de omgeving.

• 9anmantel04-11-2012

een balzaal als kamer

Prima verblijf bij de nonnen. Alles is werkelijk brandschoon. Eenvoudig maar goed ontbijt. Een balzaal als kamer. Bank,fauteuils, salontafel, het kon niet op. Helaas geen mogelijkheid om bij de kamer buiten te zitten. Maar in de enorme tuin is ruimte genoeg.

• 0Jolande29-10-2011

Beste en schoonste accommodatie in Ruteng

Erg leuk om een keer bij de nonnen geslapen te hebben! De kleine kamers zijn brandschoon en hebben een normaal Westers toilet en douche. Het ontbijt is vrij eenvoudig maar wel lekker (toast met boter/jamer, gebakken ei, banaan, gebakken rijst). Wij betaalden per kamer per nacht 190.000 Rp (ongeveer 16 euro).

• 8Esther Bakker27-02-2010

Brandschone accomodatie

De kamers zijn ondergebracht in een klooster. Vriendelijke ontvangst. Je kan hier werkelijk van de grond eten, alles blinkt je tegemoet. Rustige liggen en bedden zeer goed Belangijk is dat je hier kan je hier weer een warme douche kunt nemen. Ontbijt bestaat uit broodjes met jam, thee of koffie (niet uitgebreid). 's Avonds moet je voor 22.00 uur binnen zijn.

0 tips over Bed and Breakfast Santa Maria Berduka Cita

0 vragen over Bed and Breakfast Santa Maria Berduka Cita