Reviews over Riung

Eenvoudige kamers

Fam. van Lith,
    1-7-2016

Beddengoed was niet echt brandschoon, maar het personeel doet zijn uiterste best om het je helemaal naar de zin te maken. Een stopcontact direct naast de douchekop is ook geen handige plek. De airco deed gelukkig zijn werk goed.

eenvoudig maar goed hotel

Conny,
    2-7-2013

Bij Hotel Pondok SVD liggen de kamers in een kleine tuin. De kamers zijn eenvoudig met een ventilator voor wat verfrissing, sommige kamers hebben airco tegen betaling. Voor de kamers zijn zitjes evenals in de tuin. Het hotel is eigendom van Poolse paters die ernaast wonen maar vaak voor de evangelisatie op weg zijn. Het eten is is lekker, het ontbijt eenvoudig. Grootste nadeel is de elekctriciteitgenerator van het dorp, die draait van 6u 's-avonds tot 6u 's-morgens dus neem oordoppen mee als je rustig wilt slapen. Voordeel: 's-middags krijg je rond half 5 thee en een snackje bij de kamers geserveerd en het personeel is uitermate vriendelijk.

leuk hotel

L Floor,
    26-3-2012

Mooi hotel sober netjes.Niet klein er is een zitgedeelte en een slaapkamer.

Omgeving is prachtig veel eilanden waar je goed kunt snorkelen.Lekker vis gegetenEr is een klein dorpje in de omgeving

leuk gelegen, vriendelijk

jjldejong,
    1-7-2011

leuke binnentuin, buffet-eten, lekker, vriendelijk personeel, leuke kamers. Niks op tegen dus

leuke plek

Wim,
    6-2-2010

Alleen stroom van 18.00 tot 6.00, geen airco maar de omgeving is schitterend. Ligging in het centrum van het dorp. Een groot agregaat voorziet het dorp van stroom. Schone kamers en goed eten

Riung scoort een 7,3 uit 10, op basis van 7 reviews