Reviews over Moni-Woloara

Prachtig!

Fam van Lith,
    25-6-2016

Heerlijke buitendouche, prachtige kamer, mooie ligging. Maar veel muggen en door de ligging 's avonds koud!

Fantastisch!

Tom Bakvis,
    7-5-2016

Leukste plek waar ik ooit ben geweest. Oke stel je niet teveel voor bij het huisje, het is heel simpel en geen echte douche (maar een kraantje met een emmer). Je betaald daar dan ook naar. Daar in tegen is Robbert (de eigenaar) de meest gastvriendelijke en aardigste persoon ooit. Hij brengt je overal heen in zijn pickup met leuke muziek (vraagt aan alle gasten of als ze muziek hebben hij deze op zn usb kan zetten) voor een zacht prijsje. Zijn vrouw maakt elke avond een heel buffet van alle zelf gekweekte groente en vers vlees en vis. Een echt ervaring en een totaal andere cultuur, super mooie locatie en dankzij Robbert voel je je helemaal thuis. Zwemmen in de waterval om de hoek en een trip in de pickup door de bergen naar een rustig paradijs strand zijn fantastishe dinen om te doen naast de kelimuntu meren. Beste dagen uit mijn leven!!

wij hadden een kleine kamer

astridderksen,
    12-10-2014

de ligging van dit hotel is erg mooi, prachtige tuin.

Wij kregen een wel heel kleine kamer boven het restaurant. Deze kamer heeft een heel erg klein balkon(je kunt er eigenlijk niet zitten), geen mogelijkheden om iets op te ruimen/neer te leggen, de douche is erg klein, je kunt je handdoek nergens kwijt en het is gehorig omdat je boven het restaurant zit.

De bazin van het restaurant was deze 2 dagen niet echt aardig; nogal bazig.

Mooie plek

Petra van den Broek,
    17-8-2013

Het was een fijn hotel, met vriendelijke mensen en een buitendouche.

ecolodge in tropische tuin

Conny,
    9-7-2013

Deze lodge is mooi gelegen in een tropische tuin net buiten Moni. De kamers zijn ruim met balkon met zitje en een ruime badkamer. Verder is er airco en tv op de kamer. In het restaurant kun je goed eten, zowel a la carte als een dagmenu. In de mooie tuin vind je verschillende zitjes en er stroomt een riviertje doorheen.

Moni-Woloara scoort een 6,8 uit 10, op basis van 6 reviews