Hotel Komodo Ecolodge

IndonesiëFloresLabuan Bajo

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Komodo Ecolodge voor je op een rij gezet:

6.3VoldoendeScore uit 4 reviews
+5/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

6.3VoldoendeScore uit 4 reviews

0Tonen op kaart

4 Reviews over Komodo Ecolodge

• 1Ronald Daamen06-09-2010

NOOIT MEER

Tijdens een regenbui regende het in onze kamers (9 en 8) op minstens 20 plaatsen binnen. Lodge zou vol zijn maar uiteindelijk na interventie van de Nederlandse touroperator toch 2 andere kamers gekregen. Hier gingen de beide airco's binnen een dag kapot.

Weer nieuwe kamers gekregen. Oud en versleten.

• 8Esther Bakker16-09-2009

Goed hotel

Hotel ligt wat afgelegen en de weg er naar toe is inderdaad slecht maar de kamers zijn erg goed. Ruime kamers, goede bedden, warm- en koud water. Airco werkt meer dan perfect. Hotel zorgt voor muggemelk en muggestekker. Zwembad was in orde en werd door vele gebruikt (water inderdaad warm). Avondeten prima, moet echter van te voren worden opgegeven. Drinken is selfservice, noteren wat je hebt gepakt.

Het personeel van het hotel bestaat uit stagaires en moet het vak nu eenmaal leren.

• 8Rob en Willy06-08-2009

Heerlijke rustige plek

Het hotel is een soort landhuis. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Kamer is ruim en schoon, ook leuk ingericht. Het zwembad is klein maar goed (bij ons wel schoon en werd onderhouden). Het strand is een echt vissersstrand, niet voor toeristen. Wel heerlijk om te lopen en te kletsen met de vissers. Het eten is goed en de drank is zelfbediening, even noteren. Na een week Flores was dit even lekker bijkomen.

• 8Ab en Geerda28-06-2009

Beetje oud

We hebben hier twee nachten doorgebracht,ligt nogal buiten het dorp en de weg er naar toe is slecht. Het oogt allemaal wel mooi,maar als je wat dieper kijkt is het een beetje bejaard,koloniale stijl(netjes uitgedrukt).Zwembad is een warmwater bak en niet schoon.Strand moet je niet komen (Vlooien en vies).Maar het personeel is vriendelijk en behulpzaam,drinken kun je zelf pakken moet je alleen even opschrijven.In de avond heb je heel veel muggen dus goed insmeren.Eten is redelijk goed,alleen begrijpt de bediening niet altijd wat je wilt. Geen restaurants in de buurt,moet je met een taxi naar het dorp(als er een taxi te krijgen is). Wij vinden het geen aanrader.

Hotel Komodo Ecolodge info

Veilig betalen met