Hotel Golo Hilltop

9FenomenaalScore uit 26 reviews
  • 9Waardering

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

27 Reviews over Golo Hilltop

• 9Fam. van Lith29-06-2016

Mooie locatie

Prima kamers, zeer schoon, heerlijk zwembad, enorm gastvrij en een prachtig uitzicht.

• 9Laurette25-07-2015

Rustig, mooi uitzicht

Een kleinschalig comfortabel hotelletje. Vriendelijke bediening. De menukaart mocht wat uitgebreider zijn, als je langer dan 5 dagen blijft, heb je het wel gehad. Hotel ligt op heuvel, 15 min dalen naar dorp is ok, terug in de hitte klimmen is andere koek. Voor zo'n 2€ (s' avonds 3€) per rit vind je een taxi. Er heerst een hippie-achtig, jong trekkersfeertje in de gezellige eetcafe's. Alles blijft betaalbaar. Onze duikervaringen met Divine Diving waren spectaculair: veel en groot wild. Echt een aanrader, mijn boodschapje is: Doen!

• 8zonbog04-12-2014

Geweldig hotel, uitschieter op Flores

Aardige Nederlandse gastvrouw, prima eten, keurige kamers, geweldig zwembad, fantastisch uitzicht, m.a.w. een aanrader

• 9zonbog24-09-2014

Prachtig stekkie

Op onze rondreis door Flores was Golo Hilltop een verademing t.o.v. de hotels in het verder op dit gebied nog onderontwikkelde achterland. De Nederlandse eigenaresses hebben het uitstekend voor elkaar en het uitzicht de kamer van alle bungalows op de zee (baai) is fantastisch. De kamers worden niet-Nederlander dag verschoond, maar wel als je er om vraagt. Het personeel is uitermate vriendelijk en voorkomend. Kortom, dit hotel is een dikke aanrader.

• 9Angela Latumaerissa03-08-2014

geweldig hotel!

Ontzettend leuk en knus hotel met een geweldig uitzicht vanuit je kamer/zwembad! erg vriendelijk en behulpzaam personeel.

• 9V.d Lee05-01-2014

Prachtige plek met heel mooi uitzicht

Hartelijke ontvangst door lieve eigenaressen ,op deze mooie lokatie! Heel vriendelijk personeel. Het dorpje is gemakkelijk per voet te doen. Er worden leuke trips georganiseerd,maar wil je het liever zelf regelen in het dorpje ;ook prima! Wij gaan zeker nog eens terug!

• 10pictures25-10-2013

Super uitzicht

We zijn 3 hier geweest het blijft een super fijn gastvrij hotel

• 9anmantel04-11-2012

super plek

Ga je naar Flores start of eindig dan hier.Het is een superplek. Heerlijk zwembad, goed eten, op loopafstand van dorp. De Nederlandse beheersters zijn erg attent. Zij kunnen ook een rondreis over Flores voor je regelen incl. chauffeur, gids en accommodatie. Wij hebben dat gedaan en het was fantastisch. Tevens via hen bij duikschool terechtgekomen voor een 3 daagse duiksafari op Komodo. Alles prima geregeld. Goede bungalows, prachtig uitzicht. Een echte aanrader!

• 9C.Worseling11-06-2012

Mooi hotel op berghelling met schitterend uitzicht

Het uitzicht is werkelijk schitterend. De weg ernaar toe is helaas slecht. Eraf lopen gaat nog maar ertegenop klimmen valt nog niet mee als de zon schijnt overdag. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Geen vraag is te gek. De kaart in het restaurant mag iets uitgebreider zijn. Het eten is lekker. Vooral het brood bij het ontbijt wordt zelf gebakken en is heerlijk.

Judith en Ingrid, eigenaar, 21-07-2012

Bedankt voor jullie goede waardering van ons hotel en we hebben goed nieuws want ze zijn begonnen met het werken aan de weg en we hopen binnenkort een mooie geasfalteerde weg te hebben

• 8L Floor26-03-2012

droomplekje

Fantastische leuk hotel met kamers voor ieder budget.Nieuw zwembad.service goed Lieve mensen Goed uitgangspunt voor tripjes Enige nadeel is dat de weg erg slecht is.naar het hotel. Maar als je boven op de heunel bent heb je ook een zeer mooi uitzicht

Hotel Golo Hilltop info

• TVNiet beschikbaar

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar