Hotel Dwi Putra

Met vrienden

Voor 1 nachtje wel te doen

Marko & Susan
18-11-2009

Hotel Dwi Putra ligt in een buitenwijk van het stadje Ende. Op loopafstand van de zee en het strand. De meeste hotelgasten zijn Indonesiërs.

Er zijn in totaal 35 kamers. De kamers zijn eenvoudig ingericht met een bed en twee plastic stoeltjes. Elke kamer heeft een eigen badkamer met een (koud water) douche, mandibak en toilet. De kamers beschikken over airconditioning.

In het restaurant op de eerste verdieping worden eenvoudige Indonesische maaltijden en het ontbijt geserveerd.

Tijdens rondreis over Flores hebben we hier een nachtje geslapen. “Dwi Putra” is nou niet wat je noemt een sfeervol hotel: veel TL- en spaarlampen en het meubilair is een bij elkaar geraapt zooitje, dat bij ons zelfs niet meer in de Kringloopwinkel te koop aangeboden wordt. De entree en de receptie zien er een beetje smoezelig uit. Wij sliepen in kamer no. 10 op de b.g. achter de receptie. Tip: neem oordopjes mee, want het is een gehorig hotel!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dwi Putra in Ende, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dwi Putra zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.