Reviews over Batu Gosok

Puri Komodo Resort is een oase van rust! Niet te geloven

Isabelle,
    2-8-2007

Puri Komodo Resort is een oase van rust! Niet te geloven dat er zo'n plaats nog bestaat op aarde. Het is echt back to nature want je slaapt in je eigen bungalow op palen op het strand. Je wordt gewekt door de zonsopgang en het tjirpen van de honderden vogels. Douchen en een toiletbezoek gebeurt in je privé badkamer en toch in open lucht. Het eten is verukkelijk. De drank is wel wat aan de dure kant omdat alles per vliegtuig en boot overgebracht moet worden. De excursies naar de eilanden Komodo en Rinca om de komodovaraan te bezoeken en het snorkelen zijn een must!

Puri Komodo Resort is een oase van rust! Niet te geloven

Isabelle Clevers,