Reviews over accommodaties in Flores

Eenvoudige kamers

1-7-2016

Beddengoed was niet echt brandschoon, maar het personeel doet zijn uiterste best om het je helemaal naar de zin te maken. Een stopcontact direct naast de douchekop is ook geen handige plek. De airco deed gelukkig zijn werk goed.

Prima schone lokatie !

Max Daniel,
    30-6-2016

Mooie locatie, schone ruime kamers. Prima ontbijt met een vriendelijke en behulpzame staff !

Een aanrader voor een verblijf in bajawa. Staff spreekt goed Engels. De eigenaren zijn Nederlanders.

Mooie locatie

29-6-2016

Prima kamers, zeer schoon, heerlijk zwembad, enorm gastvrij en een prachtig uitzicht.

Zorg dat je voor 22.00 uur binnen het hek bent

29-6-2016

Om 22.00 uur gaat het buitenhek dicht, dus zorg dat je op tijd terug bent van het eten. In Ruteng kun je heerlijk eten, er zijn verschillende restaurantjes. De nonnen houden de omgeving en de kamers brandschoon. 's Ochtends wordt er een lekker ontbijt geserveerd.

Hollandse gezelligheid

29-6-2016

Wat een aardige mensen die dit hotelletje runnen. We werden verwelkomt met heerlijke Nederlanse koffie. Een zwembroek die helemaal rood was geworden in de 'hot springs' mocht direct in hun wasmachine. In vergelijking met de andere hotels op Flores is dit een topper!