Sorteren

Reviews over accommodaties in Flores

Direct aan het strand

Fam. van Lith
    25-6-2016

Wat een heerlijke luxe kamers direct aan het strand. Bij de receptie kun je je was inleveren en de volgende dag krijg je alles schoon gewassen en gestreken weer terug. Wij hadden 4 plastic tassen laten doen voor omgerekend € 5,-. Ontbijt is goed en dat wij er waren was er een gezellige avond met muziek en zang met een heerlijk buffet 's avonds.

Rustig, mooi uitzicht

Laurette
    25-7-2015

Een kleinschalig comfortabel hotelletje. Vriendelijke bediening. De menukaart mocht wat uitgebreider zijn, als je langer dan 5 dagen blijft, heb je het wel gehad. Hotel ligt op heuvel, 15 min dalen naar dorp is ok, terug in de hitte klimmen is andere koek. Voor zo'n 2€ (s' avonds 3€) per rit vind je een taxi. Er heerst een hippie-achtig, jong trekkersfeertje in de gezellige eetcafe's. Alles blijft betaalbaar. Onze duikervaringen met Divine Diving waren spectaculair: veel en groot wild. Echt een aanrader, mijn boodschapje is: Doen!