Hotel Banyan Tree Bintan

IndonesiëBintan/BatamBintan Island

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Banyan Tree Bintan voor je op een rij gezet:

8FantastischScore uit 5 reviews
+2/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8FantastischScore uit 5 reviews
  • 8Waardering

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

5 Reviews over Banyan Tree Bintan

• 9FORAY25-01-2011

un site unique

une retraite d'amoureux, des superbes villa, un calme impérial

• 8Gerben en Chantal01-09-2010

Jetset hotel met jetset prijzen

In Maart 2010 naar dit hotel geweest. Mooi hotel, maar wel erg prijzig. Als je ergens naartoe wilt gaan, moet je een golf karretje bestellen. Lopen is geen optie. Op de eindrekening wordt er een dagprijs berekend voor deze service. We zaten eerst in een jungle villa. Deze deed zijn naam eer aan. 's Avonds binnen gaan zitten, omdat we aangevallen werden door de jungle (vleermuizen, insecten en uitwerpselen). Volgende dag naar seaview villa (tegen meerprijs). Deze villa was fantastisch, mooi zeezicht en jaccuzi op het dek. We hebben een heel romantisch diner gehad op het strand. Fantastisch eten en nog betere service. Dit hotel is uitermate geschikt voor honeymoners. Je moet rekenen op minimaal 250 US dollar per couple per dag aan eten en drinken (excl ontbijt en overnachting). Je krijgt echt het jetset gevoel en dat is ook wel weer heerl erg leuk.

Hotel is wel vrouw onvriendelijk. Ik heb met mijn card betaald, maar mijn man moest de rekening nakijken. Vrouwen worden genegeerd.

• 9cindy doorduin25-10-2009

In één woord : FANTASTISCH

Totaal niet zoals vorige beoordeler zegt. Dit resort is voor een paar nachtjes weg "een paradijs op aarde" Het personeel is heel gastvriendelijk. Ons Beachview Villa was een plaatje, met jaccuzi op het deck en een gigantisch hemelbed in de kamer. Ook de 3 restaurants waren top. De nasi goreng was super. Dit resort is zijn 5 sterren echt waard.

• 5Nora12-05-2008

Oke, het is een mooi hotel, en de huisjes zijn erg luxieus ingericht.

De service is echter waardeloos en onbeschoft. Let op! Als je bijvoorbeeld een massage boekt van 90 minuten (a 100 euro) betekent dat 30 minuten thee drinken en 60 minuten massage!

Bovendien zit bij de package GEEN ontbijt. Die moet je zelf nog even afrekenen(a 25 euro p.p.).

Het eten in de 3 restaurants is middelmatig. 18 Euro voor nasi goreng is het niet waard.

Enfin, voor dit geld raad ik je aan een ander hotel te kiezen.

Wij waren hier begin mei 2008 en verbleven 5 dagen in de Seaview Bungalow en teaalde 400 dollar p.n.

• 9Olivier15-08-2005

Ben er geweest in 2003, mooi resort, mooi kamers 116 m2, eten is redelijk, ontbuit is schitterend, buiten het hotel valt er niets te beleven

Hotel Banyan Tree Bintan info

• MinibarBeschikbaar
  • KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij