Hotel Angsana Resort & Spa Bintan

IndonesiëBintan/BatamBintan Island

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Angsana Resort & Spa Bintan voor je op een rij gezet:

10FenomenaalScore uit 1 review
+4/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

10FenomenaalScore uit 1 review
  • 10Waardering

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

1 Reviews over Angsana Resort & Spa Bintan

• 10Fam van Veldhoven en Fam de Greef20-02-2008

Wij zijn net terug van een weekje angsana resort&spa en het was in een woord fantastisch. Super vriendelijke mensen, schone kamers, schitterend zwembad, heerlijk eten, echt een luxe. een aanrader is de biketracking, je gaat dan met de fiets de jungle in en kom zo ook bij de lokale bevolking. En met een auto van het hotel willen ze je voor us$12,- overal heen brengen. Houd er wel rekening mee dat alles in us$ is in het hotel, je kan op het eiland verder met sing$ betalen of met indonesie rupia. De omgeving is heel erg mooi maar qua winkelen en uitgaan is er niet veel te beleven, ook niet in het hotel. Rond 23:00uur is het er helemaal stil. Als we nog eens naar Singapore gaan dan gaan we zeker weer terug naar dit mooie eiland en het heerlijke hotel.

Ik begrijp niet dat er bij het hotel staat want het is een hotel, foutje waarschijnlijk.

Hotel Angsana Resort & Spa Bintan info

Room facilities

• MinibarBeschikbaar
  • KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij