Hotel Harris Resort Batam

We hebben een aantal aanbieders voor Harris Resort Batam voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Harris Resort Batam in het Nederlands

Druk bezocht hotel / resort

arend
1-7-2011

Dit resort wordt veel bezocht door Koreanen en gebruikt voor familie uitjes. Hotel heeft ruime opgezette kamers en een goede keuken, ala carte en ook in buffetvorm. Zeer veel kindvriendelijke activiteiten, maar buiten het hotel weinig interessants, vanwege nogal afgelegen ligging.

Gereisd Zakelijk in december 2010
2005

Hotel heeft het grootste zwembad van Batam

Edwin
16-5-2005

Hotel heeft het grootste zwembad van Batam. Jammer genoeg waren wij de enige (buiten seizoen én doordeweeks).

De restaurants zijn prima (wel prijzig), zeker het Japans restaurant bij het zwembad.

Het hotel heeft erg veel faciliteiten wat heel erg relaxed is. Het personeel is vriendelijk en je krijgt een gratis transfer vanaf/naar de Waterfront pier (5 minuten).

De ligging tov het centrum is niet ideaal. Het makkelijkst is om een taxi te huren voor een bepaalde tijd om de stad te bekijken en je niet de gehele tijd moet onderhandelen over de prijs.

In Batam is weinig te doen. Winkelcentra stellen niets voor, zeker 's nachts lopen er meerdere grote ratten over straat vanwege de open riolen.

Het enige waarom men op Batam dient te zijn is het vliegveld. Van hieruit kan men goedkope binnenlandse vluchten nemen die veel duurder zijn als men direct vanaf Singapore zou vliegen.

Gereisd Anders in mei 2005

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Poolbar, Zwembad

• Afstand tot strand> 10 km

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)

• Balkon / terrasTerras

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking

• BuitensportenFietsen, Golfbanen
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Harris Resort Batam in Batam Island, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Harris Resort Batam zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.