Reviews over Umalas

Geweldige accomodatie

Guus1959,
    3-4-2013

Villa Bugenvil is een luxe villa in het dorpje Umalas. Het is een uitstekende lokatie om met een groep volwassenen (6 personen) te bezoeken. Op 6 dagen per week is er een heel vriendelijke hulp aanwezig. Zij maakt het ontbijt klaar, doet op verzoek boodschappen en regelt eventuele uitstapjes. Voor het avondeten kan de hulp tegen extra betaling zorgen. Je kunt ook eten laten bezorgen voor € 3,00 tot € 4,00 per persoon (februari 2013). Voor kinderen minder geschikt, omdat er géén faciliteiten zoals een speeltuin bij de villa of directe omgeving aanwezig is. Ook het strand is te ver uit de richting. De villa is luxe ingericht en wordt 6 dagen per week gepoetst. De villa beschikt over 3 slaapkamers. Twee slaapkamers op de begane grond met elk een eigen badkamer. De derde slaapkamer is op de 1e verdieping met een ruim balkon. Nadeel is dat deze slaapkamer géén eigen badkamer heeft.

Een paradijsje op aarde!

Sonja,
    15-7-2010

La Villa Mathis in de omgeving van Seminyak is ons echt supergoed bevallen. We waren met onze kinderen van 3 en 5 jaar oud. Na een lange vliegreis wordt je door hun opgehaald en je krijgt in de auto meteen koude opfrisdoekjes en lekker koud water. Toen we aankwamen waren we op slag relaxed. Wat een mooie lokatie en wat een relaxed en persoonlijk sfeertje. De eigenaar komt even een praatje maken en maakt je wegwijs. De villa's hebben 3 zwembaden en bij alledrie die baden heb je een lounge waar je heerlijk kunt eten. Je kunt iedere dag zelf aangeven waar je je tafeltje wilt hebben. Het ontbijt en avondeten was allemaal heerlijk en de prijs erg laag. Wij zaten in een mooie grote kamer, waar ze voor de kinderen een extra twee persoonsbed hadden neergezet. De kamer was zo'n 70m2 groot en had uitzicht over de rijstvelden. De buiten badkamer is een plaatje. Kortom een paradijsje op aarde. Zowel voor stellen als voor mensen met kinderen. De service is heel goed en de sfeer heel persoonlijk

Mijn 2e beoordeling :-)

Jessica,
    25-6-2010

In mei 2009 voor de 2e maal in deze privé villa geweest. Gewoon heerlijk! Je hebt ongeveer 14 man personeel, van koks tot huishoudsters. Ook een oppas voor de kinderen in heel makkelijk te regelen.

Arya de villamanager doet echt werkelijk alles voor je om het naar je zin te maken. Mocht je meer info over deze accomodatie willen mail me gerust. Wil je rust zit je hier goed, wil je drukte ook...10 minuten met de taxi en je bent in Seminyak/Kuta.

Kortom heerlijk!

In 1 woord fantastisch

Jessica Pijlman,
    31-8-2008

Albia Villa is een prive villa incl. personeel. In mei 2007 zijn wij hier een maand geweest en gaan in mei 2009 weer terug. Het personeel is zo vriendelijk en doet werkelijk alles voor je, het eten is gewoon heerlijk en alles is even mooi.

Je zit er rustig tussen de rijstvelden, en 10 min in de taxi en je bent in het centrum van Kuta.

Een betere vakantie hebben wij tot nu toe nog niet gehad.

Umalas scoort een 6 uit 10, op basis van 2 reviews