Bungalow

2 reviews over Bungalow Warsa in het Nederlands

leuk!

Naomi Wardana
14-10-2009

is heel erg leuk ,zwembad aan de weg van monkey forest. lieve mensen ,hotel is van me tante! echt een aanrader

Gereisd Anders in oktober 2009
2007

Bungalows net achter de drukke hoofdstraat in centrum vlak

B. Hartmans
21-10-2007

Bungalows net achter de drukke hoofdstraat in centrum vlak bij monkey forestpark , kies voor de luxery is met airco en ruim , is zwembad bij en ontbijt is redelijk. Bijbehorend restaurant heeft goed eten voor nette prijs ! Alles is op loopafstand

Gereisd Met partner in oktober 2007

Bungalow info

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, TV

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Warsa in Ubud, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Warsa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.