Hotel Waka Namya

Hotel Waka Namya

Luxe hotel, Familiehotel, Kleine hotels, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag31°22°

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Waka Namya voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Waka Namya in het Nederlands

Slechtste hotel van de Waka groep

Andre
22-9-2010

Geslapen in de deluxe villa. Genoemde tuin een strook rond de villa een strook onkruid van een meter met zicht op een blinde muur. Een bed op de begane grond en een bed op de eerste verdieping. Enige plek om te zitten een houten keukenstoel. Verschrikkelijk gehorig (straat, receptie, en restaurant). Ontbijt zeer minimaal. Ontbijtruimte / restaurant een plek met aan drie kanten uitzicht op blinde muren en een kleine opening richting tuin. Personeel heeft alleen maar interesse in het verkopen van programma / tours. Na 1 nacht vertrokken. Genoeg hotels in ubud bieden voor een derde van de prijs meer kwaliteit, sfeer en rust

Gereisd Alleenreizend in september 2010

• De staf spreektEngels

• ZwembadBuitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad

• Soort gerechtenAziatisch, Europees-Aziatisch, Indonesisch, Internationaal, Italiaans
  • Aantal cafés2

• Gratis wifiBij het zwembad, Gehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Open haard
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koffie en thee, Strijkijzer

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren, Beperkt menu
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Informatie voor trips, Kluis, Portier, Post service, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenFysiotherapie, Lichaamsbehandelingen, Massages, Speciale massages

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Waka Namya in Ubud, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Waka Namya zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.