Kleine hotelsWeer vandaag31°22°

28 reviews over Hotel Villa Sonia in het Nederlands

Heerlijk rustige start op Bali

Sandy
31-8-2012

Wij zijn hier onze reis op Bali begonnen en het was hier heerlijk vertoeven. Kleinschalig, romantisch 'huisje', vriendelijk personeel, rustige ligging (m.u.v. de nachten, wel wat lawaai van de kikkers en Gekko's). Lekker restaurant in de nabijheid, goed te lopen naar het centrum via Monkey Forrest. Ontbijt was prima, alleen de locatie waar je kon ontbijten wat klein en ook waren de twee aanwezige tafeltjes niet altijd even schoon, maar je kon je ontbijt ook bij je kamer ontvangen. Wij hebben hier 6 nachten gezeten en het heerlijk gehad. We hadden een all/in reis, dus over de prijs/kwaliteit kan ik geen oordeel geven.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2012

Lekker Hotel met ruime kamers

Joop
23-4-2012

Villa Sonia is goed bevallen. Ruime kamer. Het ontbijt op de kamer bezorgd. Vriendelijk personeel. Taxi gratis van en naar het centrum. Villa Sonia ligt aan de andere kant van Monkey Forest. Trouwens 10 minuten lopen door het Monkey Forest heen.

Gereisd Met oudere kinderen in Mon Aug 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goede ligging, kamer een beetje gammel

Marshmellow
3-11-2011

Dit was het duurste hotel dat we op Bali hebben gehad, en daarom eigenlijk ook het minste qua prijs/kwaliteit verhouding. Kamer en balkon waren mooi ruim, maar de inrichting liet wel wat te wensen over vond ik. De klamboe rond het bed is gewoon een gordijntje dat nauwelijks tot de rand van het bed reikt (en daardoor dus niet echt functioneel is), de schuifdeur naar de badkamer deed het niet en de airco kreeg de kamer nauwelijks koeler. Service van personeel echter wel heel goed, net zoals de ligging van het hotel en het ontbijt was redelijk.

Gereisd Met partner in oktober 2011

Paradijsje in Ubud

Fam. Vennik
12-9-2011

Wij zijn met 2 gezinnen in Villa Sonia geweest voor 3 nachten. Achteraf hadden we nog wel iets langer willen blijven. Prachtige kamer met verzonken bad en buitendouche. Groot bed en heerlijk ontbijt, des gewenst op je eigen terras geserveerd. Op 3 stappen af van Monkeyforest......Vandaaruit een doorloopje naar Ubud zelf. Verjaardag zoon gevierd met een heerlijk taart, van te voren besteld bij het personeel. Zwembad is heerlijk en groot genoeg voor het complex, wat meer ligbedden erbij zou echter wel prettig zijn. We zijn vanuit Villa Sonia naar een olifantensafarigeweest, geregeld bij de receptie en de volgende dag hebben we een fietstoer, downhill gemaakt vanaf de Batur, ook via Villa Sonia geregeld. We zijn alleen 's avonds in Ubud geweest om te eten, zoals gezegd is een iets langer verblijf aanbevolen. Ubud voelt echt aan als het mystieke gedeelte van Bali waar je het meeste merkt van het uitdragen van het Hindoeistische geloof icl. alle offers, ceremonie;s en crematie's

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2011

Heerlijke plek

Lex
5-8-2011

Wij hebben erg genoten van ons verblijf in Villa Sonia. Het personeel is heel hartelijk en staan altijd voor je klaar. De verblijven zijn goed onderhouden en het sanitair is schoon en mooi. De manager wilde ons het eiland laten zien en heeft ons persoonlijk meegenomen naar vele bijzondere plekken en zoveel mogelijk uitleg gegeven en ons kennis laten maken met het echt Bali. Het eten was eenvoudig maar toch erg lekker en Ubud is erg goed te bereiken.

Gereisd Met vrienden in Mon Feb 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuk hotelletje

Cathérine en Stef
17-6-2011

Na het Tamukami hotel in Sanur was dit onze 2de stop vd huwelijksreis. Hele leuke ligging, dichtbij monkey forest en zo meteen in Ubud. Wel een eindje stappen naar bv Ubud Market ('s avond wel gratis pick-up service van het hotel). Ook lekkere restaurantjes in de buurt, met 's avonds dansvoorstellingen. De service was echt heel goed! Als je 's avonds terug op je kamer kwam, nachtlampjes aan, geurtje tegen de muggen... Maar persoonlijk vonden wij alles niet zo heel netjes onderhouden. Je weet natuurlijk dat je ook niet betaalt voor een luxe-hotel he. Ook de mededeling die ik op de site vond dat ze iets speciaals doen voor huwelijksreizen werd bij de afrekening genegeerd.

Gereisd Met partner in mei 2011

EEn echt paradijsje voor ontspanning en rust

anja
10-6-2011

Hotel Villa sonia Is een geweldig paradijsje Zo rustig is het er ,en erg fijn als je terug komt van Ubud. Je kunt lekker eten bij Lake Leke iets verder op richting Monky Forest. waar ook bijna iedere avond een dans voorstelling is. Het personeel is erg vriendelijk en alles is erg schoon. wij hadden de luxe villa op de begane grond en was erg mooi. je kunt er ook internetten ,je hebt keus uit verschillende ontbijten ,en als je wilt brengen ze het op je kamer. Zeker om nog eens terug te komen en je kunt het allemaal vanuit Nederland regelen.en krijgt meteen antwoord terug.

Gereisd Met partner in Mon May 23 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een hele mooie locatie

Jennifer
23-4-2011

Villa Sonia ligt vlak naast Monkey Forest, het apenbos. Het centrum van Ubud ligt aan de andere kant van het bos. Vanaf Villa Sonia is het +/- 10 minuten wandelen door het bos naar het centrum van Ubud. Voordeel is dat het super rustig is op de locatie van Villa Sonia. Om het bos ligt een soort randweggetje waardoor je niet dwars door het bos hoeft en je geen entree hoeft te betalen. `s Avonds is het wel pikdonker en is een zaklamp noodzakelijk. Uiteraard wel oppassen voor de apen. Je kan ook een taxi nemen die om het bos heen rijdt. Dit kost ongeveer 30.000 rupiah. Villa Sonia haalt je kosteloos op. De kamers zijn super schoon en ruim. Er zijn kamers op de begane grond en 1e verdieping. De kamers op de 1e verdieping hebben een prachtig balkon met een super uitzicht. Wij hadden kamer 2 en keken uit over het zwembad en de toppen van palmbomen in de omgeving, echt super. Af en toe wel een miertje, maar dat krijg je als je midden in een prachtige tropische tuin zit, echt no problem.

Gereisd Met vrienden in april 2011

Geweldige plek

Watze Kamstra
27-12-2010

Mooi netjes en een perfecte plek. Uit de drukte van Ubud, maar toch maar 10 minuutjes lopen en je bent in het centrum van Ubud. een perfecte wandeling langs het beroemde monkey forest. Geweldig personeel en mooie nette ruime kamers. Kortom: bezoek Ubud en logeer bij villa Sonia! Ook met kinderen is dit een zeer geschikte plek.

Gereisd Met vrienden in januari 2010

Ideaal om midden BAli te verkennen!

Marion en Peter
22-11-2010

Net ten Zuiden (tien minuten wandelen) van het drukke centrum van Ubud. Ideaal om als uitvalsbasis te gebruiken om midden Bali te verkennen. Hele relaxte sfeer. Kamers zijn keurig onderhouden. Personeel is erg Balinees, dus super vriendelijk. AANRADER!

Gereisd Met partner in september 2009

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats

• WatersportDuiken, Snorkelen, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Hiken, Paardrijden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Villa Sonia in Ubud, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Villa Sonia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.