Hotel Villa Lumbung

Hotel Villa Lumbung

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Lumbung voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Villa Lumbung in het Nederlands

Met oudere kinderen

fantastisch

jannelies de bruine
22-10-2017

Ik verbleef in hotel villa lumbung in een studio ,mooie grote kamer met keuken en badkamer balkon of terras. Groot zwembad en mooie tuin erg rustig geen doorgaande weg. Dicht (10 min lopen) van het dorp en strand.

ideaal voor long stay ook.

Droombestemming midden tussen de rijstvelden

Angela Janssen
        8-9-2016

Villa Lumbung ligt ongeveer 5 km buiten Ubud in een omgeving die heerlijk rustig is, te midden van rijstvelden en tussen de lokale bevolking. Het personeel is zeer behulpzaam en doet er alles aan om een relaxte sfeer te creëren.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Villa Lumbung in Ubud, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Villa Lumbung zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.