Tijdelijk €25 aanbetaling

Villa Chempaka

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Villa Chempaka voor je op een rij gezet:

7.8GoedScore uit 13 reviews

7.8GoedScore uit 13 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

13 Reviews over Villa Chempaka

• 9Agaath Klarenbeek-Boer23-10-2019

Heerlijke accomodatie

Het ligt heel centraal. Je bent zo bij de winkels en markt. De huisjes zijn heel schoon. Het ontbijt is simpel maar lekker. Je vult zelf op het lijstje in wat je wilt hebben. Je geeft de tijd door en ze zetten het op je balkon. Heel veel lekkere restaurants in de omgeving. En er is heel veel te zien in en om Ubud. De mensen die de accomodatie zijn ook echt super. Het enige wat misschien tegenvalt is het zwembad. Deze is vrij klein maar lekker om even af te koelen.

• 9Chris09-07-2010

Knus, romantisch en rustig gelegen

Wij hebben toevallig Villa Chempaka gekozen uit de verblijf keuze van de touroperater. Wat een juweeltje! Acht dagen hebben we hier doorgebracht (maart 2009). Acht onvergetelijke dagen, de Balinese sfeer (elke ochtend offertjes voor de goden), het uitzicht op de groene rijstvelden, het heerlijke ontbijt, de vriendelijkheid van het personeel, de properheid van het complexje, de ruimte van de bungalow kortom in één woord fantastisch! Echte aanrader!!!

• 2Niki28-02-2010

Nooit meer!!!!!!!!

Afgelopen zomer hebben wij hier op basis van de beoordelingen op deze site 2 nachten geboekt tijdens onze rondreis! Een mooi plaatje voor ons op basis van de beoordelingen, tussen de rijstvelden... Maar toen we aankwamen was het compleet anders! Het regende, dus de onverharde weg was haast niet begaanbaar, het pad naar de huisjes glibberig. Termieten en ander ongedierte op de veranda, en wij hadden het huisje met zwembad. Alle kinderen kwamen s'middags daar bommetje oefenen onder veel geschreeuw waardoor wij niet op de veranda konden zitten. Slecht ontbijt, slechte bedden, geen water op de kamer, ver van Ubud af!!! Wij willen mensen waarschuwen om hier nooit meer naar toe te gaan! Wij hebben onze reis omgeboekt na 1 nacht op de keiharde bedden, en naar een ander hotel gegaan! In 1 woord WAARDELOOS, echt niet naar toe gaan!!!!

• 6Martijn16-06-2009

Prima ligging

Op een smalle strook land met mooi aangelegde tuin, grenzend aan een rijstveld staan de huisjes (villa is wat overdreven) staan vrij dicht op elkaar. Het complex ligt ongeveer 800 meter vanaf de hoofdstraat. Laatste stuk is onverhard (tijdens regen lastig) Alle huisjes zijn voorzien van een veranda. De huisjes zijn vrij gehorig. Op terras lopen veel termieten & mieren .

Ontbijt is vrij eenvoudig. Prijs is aan de hoge kant voor Bali.

Op het complex is een klein zwembadje aanwezig. M.a.w. Prima voor de eerste dagen op Bali, daarna snel naar de kust.

Zeer goede & mooie restaurants in de directe omgeving: -The Garden -Artist Cafe.(belgische eigenaar)

LILY Spa voor prima zeer betaalbare Balinese massage.

• 5Aad26-02-2009

teleurstellend

Afgegaan op de reviews op deze site en daarom een paar dagen Chempaka geboekt. Het enige waarover enigszins positief zijn is de ligging: vlakbij de hoofdstraat. Voor de rest een sfeerloos bungalowparkje, geen service. Als het regent staat het hele terrein onder water. Bungalowkamers redelijk qua voorzieningen, maar wel veel last ongedierte. Ontbijt zeer simpel. Prijs lijkt redelijk maar is voor het gebodene en in vergelijking met andere accommodaties op Bali echt te hoog. Kortom wij vinden dit hotel geen aanrader

• 9A. Meuldijk04-10-2008

Prachtige kleinschalige accomodatie

Wat een leuke accomodatie bleek dit te zijn. We waren 's avonds laat aangekomen in deze accomodatie maar keken onze ogen uit de volgende morgen. De door ons toegewezen bungalow beschikte over een privézwembad. Iedere ochtend werden we verrast met een prima ontbijt welke afgeleverd werd op ons bordes. De villa's liggen op 5 minuten lopen van de z.g.n. "mainstreet" waarin zich allerlei leuke kunstgaleries en goede restaurants (o.a. Lotus en Casa Luns) bevinden. Ook liggen de villa's aan een rijstveld waarvan de eigenaar zich enorm opwond over de zich aldaar bevindende en schade veroorzakende vogeltjes en dit voor ons al een dagelijkse attractie opleverde.

• 9Bras20-11-2007

Perfect gelegen in de rust, maar op slechts een korte loopafstand van de drukte van Ubud. The best of both worlds. Heerlijk romantisch je ontbijtje op de veranda, mooie villa'tjes en goede persoonlijke service. Super!

• 7Sheroen25-02-2007

Leuke accomodatie als je een paar dagen in Ubud verblijft. Heerlijk rustig, schoon en mooi. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Wij hebben erg genoten van de ontbijtjes op de veranda. Ach, was het leven maar elke dag zo mooi....

• 9pieter en arno13-10-2006

wat een complexje,...een plaatje om te zien. lekker rustig en midden in de rijstvelden. service en ontbijt prima (op je eigen veranda)ideale plaats om rust te vinden in het wat drukke maar oh zo mooie ubud.

• 9jaap en ina04-06-2006

We hadden dit hotel genomen omdat het midden in de rijstvelden lag. Helaas dat we aankwamen in mei was er van de rijstvelden niets te zien want alles was verbrand omdat ze net geoogst hadden. dat was wel een tegenvaller.De bungalow was echt mooi en ruim niet te groot zwembad wel dicht bij het centrum maar wel heel rustig.Heel goed restaurant in het straatje de naam cafe des artist. Mooi om te fietsen of te wandelen.

Hotel Villa Chempaka info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    BR. SEMANA, DESA SINGAKERTA, 80571